13 Reacties

2 jaar geleden

Durability Designs S2 deze komt als beste uit de test en is nu 79 euro

2 jaar geleden

2 jaar geleden

In principe voldoet iedere redelijk geprijsde staafmixer wel. Ik heb zelf wel een hele dure, omdat ik culinair ook heel actief ben. De braun staafmixers en die van philips komen echt wel goed uit de test. Ik kijk zelf ook altijd of ik er noten mee kan haken, dan weet ik zeker dat ie sterker is. Ook is het handig om te kijken naar welke accessoires erbij zitten. Ik heb uiteindelijk maar 2 bekers en dat werkt goed voor mij! Mixers en gardes heb ik allemaal al

2 jaar geleden

Een staafmixer van de action voor 12 eu doet hetzelfde als een hele dure van een paar honderd eu. Denk dat het ligt aan hoeveel je eraan wilt uitgeven. Als je het alleen gaat gebruiken om babyhapjes te pureren zou ik het kopen bij de action. Kost geen drol.

2 jaar geleden

Reactie op Liana92

Een staafmixer van de action voor 12 eu doet hetzelfde als een hele dure va ...
Bedankt voor je antwoord maar dat is dus precies niet wat ik zoek (Zie bericht). Je kunt een staafmixer van de Action echt niet vergelijken met een degelijke goede staafmixer.

2 jaar geleden

Reactie op Toepies

Wij hebben deze (nog van onze oudste) https://www.bol.com/nl/p/philips-aven ...
Deze hebben wij ook. Kun je ook gemakkelijk tweede hands aan komen via Vinted/Marktplaats etc of op een rommelmarkt. Vaak tussen de 5 en 20 euro. Zelf even goed schoonmaken en klaar. Super handig

2 jaar geleden

Reactie op Nienepien1993

In principe voldoet iedere redelijk geprijsde staafmixer wel. Ik heb zelf w ...
Goede tip bedankt!

2 jaar geleden

Reactie op RENS09

Deze hebben wij ook. Kun je ook gemakkelijk tweede hands aan komen via Vin ...
Jaa de Philips advent heb ik via vinted gekocht ! Leuk om uit te proberen!

2 jaar geleden

Reactie op Snoetje32

Bedankt voor je antwoord maar dat is dus precies niet wat ik zoek (Zie beri ...
Jeetje zie dat ik gewoon een heel stuk van je bericht heb overgeslagen 馃ぃ excuses. Hormonen 馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Liana92

Jeetje zie dat ik gewoon een heel stuk van je bericht heb overgeslagen 馃ぃ e ...
Haha geeft niks

2 jaar geleden

Al 2 jaar tevreden met een staafmixer van lidl 馃き

2 jaar geleden

Hier een draadloze van kitchenaid en fan! Fijne mengbeker erbij, goed vermogen en draadloos vind ik echt top! Op een of andere manier was het snoer altijd te kort of zat in de weg 馃檲 met soep pureren. Ook opgeladen enkele keren meegenomen op vakantie (zelf fruithap maken).

2 jaar geleden

Geen antwoord op je vraag, maar ik dacht ik noem het even voordat je een (dure) staafmixer aanschaft: het is ook een mogelijkheid om niet gepureerde babyhapjes aan te bieden maar direct voor grote stukken te gaan. Dit noemen ze de rapley methode of (vergelijkbaar) de kleintjes methode. De app en insta van Solid Starts zijn een handige, mocht je het willen bekijken. Wij hebben er heel fijne ervaring mee.