5 Reacties

20 dagen geleden

Ik zou zeggen; smeren, smeren, smeren! Waarschijnlijk is dit door de stuwingsfase veroorzaakt, het zal normaal niet meer verergeren tenzij bij eventueel afbouwen ofzo (maar terug extra goed smeren).

20 dagen geleden

Reactie op eha89

Ik zou zeggen; smeren, smeren, smeren! Waarschijnlijk is dit door de stuwi ...
Ik ben de stuwing al voorbij 1 dag goed last van gehad daarna niet meer 😅, waar kan je het beste mee smeren? Buikbalsum van de kruitvat?

20 dagen geleden

Reactie op LauraLove

Ik ben de stuwing al voorbij 1 dag goed last van gehad daarna niet meer 😅, ...
Ik gebruik de dermacreme van Louis Widmer, maar als je tevreden was van de crème van Kruidvat, zal die wellicht ook goed z’n werk doen 🙂

20 dagen geleden

Wellicht ter geruststelling; bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook na de zwangerschap op m’n borsten, uiteindelijk is het na een tijdje vanzelf weer weg gegaan. Ik heb wel gesmeerd, maar ook niet elke dag of met iets speciaals. Dus hopelijk trekt het bij jou ook vanzelf weer weg!

20 dagen geleden

Reactie op EvaLK

Wellicht ter geruststelling; bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook na ...
Niet perse bang dat het blijft, heb genoeg striae over m'n hele lijf (als kind zijnde vrij flink geweest en ze daar van overgehouden) nu tijdens de zwangerschap geen nieuwe er bij gekregen maar nu dus wel na 3 weken op 1 borst 😅 als het allebij mn borsten waren geweest had het ook niet erg geweest omdat het dan "gelijk" is maar nu is het 1 borst wel en 1 borst niet... vooral bang dat de ouwe striae gaan scheuren en dat doet zo veel zeer 😅