11 Reacties
19 dagen geleden
Goedemorgen, ik ben gestript toen ik 41 weken was en het is toen ook gelijk begonnen. Had 2 centimeter ontsluiting toen ze ging strippen en m'n meisje is de volgende dag geboren😊
19 dagen geleden
Onthoud wel, voor iedereen is het anders. Maar..
Ik ben gestript met 41+3 en 41+4. Hierdoor begonnen uiteindelijk de weeën, maar ontsluiting bleef op 3cm. Ondanks dat ook de vliezen werden gebroken. Eindigde in ziekenhuis bevalling, aan weeenopwekkers. Ik heb 3,5 uur moeten persen, bevalling duurde in totaal 27 uur en was gebroken.
Naar mijn idee was mijn lichaam er niet klaar voor en werd alles geforceerd. Ik zou dit nooit weer doen.
19 dagen geleden
Reactie op saraatje24
Onthoud wel, voor iedereen is het anders. Maar..
Ik ben gestript met 41+3 e ...
Dat is denk ik waar ik bang voor ben ja, dat mijn lichaam er zelf nog niet klaar voor is of dat de baby er ook nog niet klaar voor is.. vervelend dat je zo’n situatie hebt meegemaakt!
19 dagen geleden
Ik ben gestript met 40+3 maar heeft bij mij ondanks veel gerommel niks gedaan. Alleen wel met mn “hoofd” want je gaat minder goed slapen en bij elk ding denk je ooo yes! Hierdoor echt een grote mindf*** geweest. Ik zou met 40+5 weer gestript worden maar toen is die uiteindelijk dmv inleiding snel gehaald
19 dagen geleden
Reactie op Sannxx
Dat is denk ik waar ik bang voor ben ja, dat mijn lichaam er zelf nog niet ...
Was inderdaad echt niet fijn… Het is vooral vervelend dat wij vrouwen zou worden gepusht actie te ondernemen na de 40 weken… al die stress en zorgen. Niet oke…
19 dagen geleden
Reactie op BabyMamaJ
Ik ben gestript met 40+3 maar heeft bij mij ondanks veel gerommel niks geda ...
Is er een reden dat je al zo “vroeg” werd ingeleid?
19 dagen geleden
Ik ben met 40+4, 41+1 en 41+3 gestript. Had bij de laatste strippoging wel 3cm ontsluiting. Maar uiteindelijk zijn de vliezen gebroken op 41+6 dagen maar bleef uiteindelijk hangen op 9cm waardoor er een keizersnee aan te pas moest komen