7 Reacties

19 dagen geleden

Ik zou in ieder geval een bekken therapeut inschakelen, daar heb ik zoveel al gehad.

19 dagen geleden

Reactie op SmileyBaby

Ik zou in ieder geval een bekken therapeut inschakelen, daar heb ik zoveel ...
Kan dat ook al met dit termijn? Omdat het nog maar een week geleden is?

19 dagen geleden

Had/heb ik ook. Ik ben binnen een uur bevallen, dus waarschijnlijk was dat een behoorlijke aanslag op mijn bekkenbodem en stuitje. Nu gaat het in rust veel beter, maar na 10 minuten wandelen is het terug. Ik doe het daarom nog rustig aan.. succes met je herstel!

19 dagen geleden

Reactie op Marjo2024.

Kan dat ook al met dit termijn? Omdat het nog maar een week geleden is?
Jazeker, bij mij kwam ze zelfs in de kraamweek godzijdank 😅

19 dagen geleden

Reactie op Rw1

Had/heb ik ook. Ik ben binnen een uur bevallen, dus waarschijnlijk was dat ...
Ja dat herken ik! Vandaag voor het eerst buiten geweest naar de winkel. Waarschijnlijk heeft dat me genekt.

18 dagen geleden

Hier helaas hetzelfde. Ik probeer zoveel mogelijk te liggen en zitten alleen in een goede houding (dus niet onderuit gezakt). Daarnaast een sluitband aangeschaft. Die doe ik om als ik een beetje in huis aan het rommelen ben en als ik zit. Daarnaast traplopen echt mijden. Ik kijk het nog een paar dagen aan of het verbeterd en anders schakel ik ook een bekkenbodem fysio in.

18 dagen geleden

Direct Bekkenfysio inschakelen! Ik heb bij ons vorige zoontje veel te lang met die pijn nog rondgelopen na de bevalling.. nu bij de tweede direct tijdens zwangerschap ingeschakeld toen ik de eerste pijn in de stuit weer voelde.. echt top! Nu na de bevalling ook bijna geen last meer. Probeer in ieder geval recht op te zitten, en zo min mogelijk met de benen gekruist.