6 Reacties

4 dagen geleden

Wij hebben toen onze vorige (zeer bewegelijke) dochter overging naar slaapzak er wel een dekentje/lakentje bij gebruikt, maar dan extra ‘laag’ opgemaakt. Dus maar tot de borst bijv of zelfs alleen de benen afhankelijk van de dikte van de slaapzak.

4 dagen geleden

Wij hebben 2 meyco swaddles voor onze dochter vanwege de prijs, onze zoon kon namelijk al heel vroeg omrollen. Ze ligt onder een deken en lakentje die we kort opmaken en door de swaddle kan ze minder bewegen

4 dagen geleden

Ik heb een swaddle up Love to Dreams slaapzak. Bevalt tot nu toe erg goed, dochter is nu 5 weken. Ze slaapt er erg goed in.

4 dagen geleden

Reactie op Bengel

Wij hebben 2 meyco swaddles voor onze dochter vanwege de prijs, onze zoon k ...
Hai! Dank voor je reactie, dit heb ik de afgelopen nachten nu ook zo gedaan. Scheelt ook behoorlijk in prijs dus ook overwogen dit zo te blijven doen. Ik vind persoonlijk dat de meyco niet zo goed zit bij onze zoon, of zijn schouders steken er uit of zijn handen. Hij is ook zo erg aan het wurmen en als hij wakker wordt elke keer meteen schreeuwen.🫠

4 dagen geleden

Wij hebben via vinted een puckababy gekocht en het bevalt goed! 0,5 tog + een deken die we kort opmaken. Vond het ook wel spannend maar wilde liever een dunne inbaker slaapzak waarbij je daarna de juiste deken kon toevoegen afhankelijk van de temperatuur dan een dikke slaapzak.

3 dagen geleden

Ik heb voor ons zoontje altijd de teddy puckababy en een lakentje (nunki) gebruikt. Dat dunne katoenen lakentje gaat niet ineens voor heel veel extra warmte zorgen. Zal nog geen 0.25 tog zijn… Nu met de tweede (4wkn) slaapt ze in volledige outfit incl lange mouwen romper, sokjes, teddy piep, lakentje en dubbel merino wollen dekentje. Slaapkamer is 17-18 graden.