15 Reacties
vorig jaar
Reactie op Vieve155
Zou het even op het grote forum zetten, want hier zijn -denk ik- nog weinig ...
Goeie!
vorig jaar
Reactie op Kaastosti
Ik ben skeptisch maar ik ken het niet. Ben benieuwd wat ze op het algemene ...
Ik ook, het lijkt mij eigenlijk ook grote onzin, maar als het wel werktz dan ga ik inslaan haha
vorig jaar
Ik zou hier heel erg mee uitkijken. Aan de site te zien lijkt het op dropshipping, gelet op de lange levertijd en het feit dat ze aangeven dat er nog douanerechten bij kunnen komen. Er staat ook geen bedrijfsinformatie op de site (geen kvk etc). Uitkijken dus dat je geen Chinese rommel in huis haalt zonder Europese waarborgen.
vorig jaar
Ik zou even wachten en kijken of er 眉berhaupt iets nodig is om evt pijn te verlichten.. bij de eerste ook iets in huis gehaald maar de kleine vond het vreselijk.. de pijn viel uiteindelijk ook reuze mee en eigenlijk was verlichting niet nodig geweest. Dicht bij mama zijn deed meer wonderen..
vorig jaar
Hmm wat zit er in?
Ik denk dat er kruiden inzitten of etherische olie. Ik heb kruidengeneeskunde gestudeerd en echt 99% van de kruiden is echt niet geschikt voor baby's. Vaak bloeddruk verlagend of versuffend.
En daarnaast kan je dit, als het werkt en veilig is, heel makkelijk zelf maken. Vaseline en een druppeltje olie is bijna hetzelfde... alleen goed uitkijken met dosering.
Maar zou dit niet kopen. Heb liever controle over de dosering en wat erin zit.
4 maanden geleden
Ik ken deze niet. Ik heb een ander soort gevonden: Babulino heet het. Ingredi毛nten: glycerine, alo毛 Vera
Blad extract, pepermunt extract, tocoferol (vitamine E) en Citroen vruchtextract.
Is vanaf 3 maand staat op de verpakking. 100% natuurlijke ingredi毛nten en geschikt voor de gevoelige huid.

4 maanden geleden
Reactie op Elientje92
Ik ken deze niet. Ik heb een ander soort gevonden: Babulino heet het. Ingre ...

Ben benieuwd of het werkt! Ik gebruik inmiddels dentinox. Tot nu toe gaat hij daar prima op, heeft nu 2 ondertandjes en boven komen ze door
4 maanden geleden
Reactie op CynthiaaW
Ik maak zelf rollers met de olieen van Young Living馃槏 Mijn kleine man reage ...
Oh wat goed!