4 Reacties

10 dagen geleden

Begrijpelijk! Ik zou aangeven dat als iemand wil langskomen ze van tevoren even appen of het wel uitkomt. Dan houd je zelf de controle

10 dagen geleden

Gewoon zeggen dat ze van te voren eerst even moeten checken of het uitkomt. Heel begrijpelijk dat je niet iedere dag met visite wil zitten. Dat kan je gerust aangeven hoor!

10 dagen geleden

Ik snap je helemaal! Ik hou echt van tijd voor mezelf, altijd al gehad en vind het heeeeerlijk om lekker thuis te zijn en niemand om me heen te hebben. Nu is het zo veranderd dat ik een baby heel de dag om me heen heb en voor hem aan het zorgen ben. Dit vind ik ook heerlijk om te doen. Maar al die mensen die nu ineens zonaal langs willen komen, ik krijg er echt de kriebels van. Ik wil dat helemaal niet haha, het was voor de baby ook niet zo dus ik zie het nu ook echt niet zitten. Mijn vriend begint het te merken aan mij, dus zei net zelf “zal ik na het werk met de baby naar m’n moeder gaan”. Dus ik laat hem dat maar even doen, in de hoop dat het echt maar even is haha. Ik merk echt dat ik er niet leuker door word. Elke dag heb ik de angst “O zal er weer verwacht worden dat iemand zomaar even langs kan komen?”

10 dagen geleden

Ik ga altijd gewoon door met wat ik aan t doen was wilde ik even slapen, dan zeg ik dat ook. Ik ben van plan om even te gaan liggen, is er iets bijzonders?