6 Reacties

17 dagen geleden

Ik heb geen antwoord op je vraag (en misschien projecteer ik wel) maar ik vind het verdrietig voor je. Was je niet eenzaam? Ik had mijn moeder dagelijks in de eerste twee weken voor hulp en natuurlijk mijn partner en zelf voelde ik mij op een of andere manier toch eenzaam.

17 dagen geleden

Heb je klachten waardoor je deze angst hebt?

17 dagen geleden

Wat vervelend dat het niet gelukt is om wat meer rust te pakken en dat je niet meer steun had in deze tijd. Soms is het idd niet anders en kan je niet genoeg rust nemen. Na mijn eerste keizersnede lag mijn zoon nog lang op de nicu en moest ik dus iedere dag naar het ziekenhuis. Daardoor kon ik niet de rust nemen die ik nodig had. Na ongeveer 3 maanden is mijn litteken weer een beetje open gegaan en ik denk dat dat daar mee te maken had. Verder heb ik niet echt gemerkt dat mijn herstel erg belemmerd was. Met zwaar tillen zou ik wel oppassen als het lukt. Pas goed op jezelf ❤️

17 dagen geleden

Reactie op Hagedoornbaby

Heb je klachten waardoor je deze angst hebt?
Nee dat gelukkig niet, de wond was wel een klein beetje open in de 2e week maar dat is vanzelf weer goed gekomen, sindsdien geen klachten. Meer een angst voor wat er op de langere termijn aan schade kan zijn, ik hoop dat het allemaal meevalt

17 dagen geleden

Reactie op AJ1988AJ

Nee dat gelukkig niet, de wond was wel een klein beetje open in de 2e week ...
Ik hoop het ook hoor je, maar denk dat het feit dat je geen klachten hebt, al een goede indicatie is dat het wel goedkomt

17 dagen geleden

Als je echt pijn heb zou ik langs de dokter gaan. En voor nu wel echt rustig aan doen niet tillen en alles doseren. Ik doe ook veel zelf soms teveel maar je lichaam laat het je wel weten als je teveel heb gedaan.