7 Reacties

vor 2 Monaten

Heyhey ik heb ook (net aan) teveel vruchtwater. Volgende week een suikertest maar verder geen reden tot zorgen zegt m'n verloskundige. Heb je veel te veel of net aan over de grens? Komt goed ze houden je in ieder geval goed in de gaten. Niet teveel op Internet lezen hoor. Hoeft allemaal niet zo erg te zijn als wat je daar allemaal tegen komt.

vor 2 Monaten

Ik heb dit ook. Ben vanuit m'n vk verwezen naar het plaatselijke zkh en vanuit daar nu naar het radboud umc voor een GUO as woensdag. Suikertest heb ik als eerste moeten doen na constatering voordat ik naar het zkh was verwezen, was helemaal goed. Ben benieuwd wat er woensdag uit komt in het radboud. Maar de vk en het zkh zeiden dat het meestal geen reden tot zorg is. Maar als ik ga Googlen dan denk ik ook ah help! Maar probeer dus maar even vast te houden dat het niet zo erg is!

vor 2 Monaten

Reactie op mamainspe24

Ik heb dit ook. Ben vanuit m'n vk verwezen naar het plaatselijke zkh en van ...
Ja dat googlen is helemaal niet goed ervoor maar zo rot dat je moet afwachten tot je overal terecht kan en dan Hebbe we idd hetzelfde ik word maandag gebeld door het ziekenhuis dus ben heel benieuwd

vor 2 Monaten

Reactie op Mel51024

Ja dat googlen is helemaal niet goed ervoor maar zo rot dat je moet afwacht ...
Haha ja dan zou ik morgen spontaan gaan bevallen oid. Dus probeer me indd maar niet te druk te maken. Wel beetje vervelend want mijn partner gaat morgen voor 2 weken naar het buitenland, gelukkig gaat m'n moeder mee naar de echo in het radboud. Morgen 29w en jij? Succes!

vor 2 Monaten

Reactie op mamainspe24

Haha ja dan zou ik morgen spontaan gaan bevallen oid. Dus probeer me indd m ...
Ik ben nu 29 +1 en word maandag gebeld wanneer ik terecht kan dus dat zal in de loop van aankomende week zijn ☺️ dankjewel jij ook veel succes !!

vor 2 Monaten

Bij mij was de GUO helemaal goed. Vruchtwater is wel iets teveel maar geen redenen voor gevonden. Kleine man is ook aan de grote kant, maar voor nu adviseren ze groeiecho te blijven doen en verder niks. Ben benieuwd...

vor 2 Monaten

Hier ook royaal vruchtwater en baby loopt 2 weken voor op groei (bij 28 weken was hoofdje en buikje 30 weken gemeten) voor nu maken de verloskundigen zich geen zorgen. Aanstaande woensdag met 30 weken extra echo in ZH Maastricht (vanwege verdikte nekplooi met 13 & 20 weken) en dan zal ik wel horen of hij nog 2 weken voorloopt en hoe het vruchtwater dan is. Vermoed dat de baby wel voor blijft liggen qua groei, maar heb al 2 kindjes eerder gehad waarvan 1 met 42 weken en zij woog 4266 gram (vaginaal bevallen zonder pijnbestrijding, wel ingeleid) en de tweede was met 39+3 spontane bevalling wederom zonder pijnbestrijding en woog 3462 gram. Afwachten dus nog wat ze gaan zeggen en zien komende echo’s ☺️