47 Reacties
één dag geleden
Reactie op eha89
Is hij niet moe na voeden én knuffelen? Vermoeidheid veroorzaakt heel vaak ...
Daar dacht ik ook aan ja. Vermoeidheid. Het is bij ons alles tegelijk vanwege zijn refluxziekte. Hij slaapt amper. Kan geen 2 min per dag neergelegd worden zonder dat het terugstroomt. Hij komt dus al weken slaaptekort, heeft al weken pijn. De doktoren nemen ons niet serieus ondanks dat het consultatiebureau heeft gebeld naar de huisarts dat we idd alles hebben gedaan wat we kunnen.
Het is een vizieuze cirkel hier..
één dag geleden
Wat hou ik toch van dit forum. Het trappelen zijn volgens mij inderdaad krampjes of vermoeidheid. In ieder geval, na het lopen in de draagzak valt hij in slaap. Hij jengelt en doet dit dus denk ik (!) niet uit honger. Soms wordt hij wakker in de draagzak. Jengelen en trappelen met oogjes dicht, dat zijn krampjes! Rondje wandelen en na 5 min slaapt hij weer.
Vannacht bij drie voedingen achter elkaar 2 borsten gegeven en daar doet hij het oke op. Hij komt dan wel klokslag 3 uur later voor meer waardoor ik nog steeds twijfel over de productie. Ik ga inderdaad een weegschaal aanschaffen zodat ik een beetje kan kijken hoe of wat.
Daarnaast gelezen dat niet elke voeding dezelfde hoeveelheid ML hoeft te zijn. Logisch, maar dit moest ik even horen. Ben benieuwd naar de weegschaal. Dan weet ik daarna in ieder geval ietsjes meer.
Thanks dames. Denk nadat ik de weegschaal heb gebruikt, over een paar dagen, een update haha.
één dag geleden
Reactie op LauraLove
Om de 3 uur is hier ook nogsteeds hoor 😅 soms wel vaker (lees 15 voedingen ...
Ah dat is fijn om te horen. Ik wacht met spanning op de weegschaal
één dag geleden
Reactie op 90sgirl
Hier (denk ik) hetzelfde. Beide borsten gegeven en nog heeft mn zoontje daa ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Lijkt me fijn om ervaringen te delen!