Hoi meiden!
Hier 36 weken en dacht laat ik even opzoek gaan naar leuk geboortekaartje voor de kleine meid. 🫣🤭 Daar ben ik nu over uit denk ik, alleen vindt ik het altijd lastig wat voor lief kort tekstje ik erin kan zetten. Dus deel hier vooral je ideeën, misschien doe ik nog wat inspiratie op! 😊
🫶🏽
Ik heb een stukje tekst van een liedje wat me deze zwangerschap heel erg veel deed. Heb ik bij mn vorige bevalling ook gedaan en had ik veel leuke reacties op. Dat liedje zing ik ook vaak voor mijn zoon en nu dit liedje wil ik ook vaak gaan zingen voor mijn dochter🤗
Misschien kan je chatGPT vragen en duidelijke instructies aangeven wat je graag erin zou willen hebben.
Bij mij gaf hij wat voorbeelden en we hebben toen 1 een beetje aangepast naar onze smaak.
Wij hebben een staand kaartje en aan de binnenkant heb ik namens grote zus de tekst; samen lachen, samen spelen. Samen met jou alles delen. En aan de andere kant waar verdere gegevens ook staan bovenaan kort de tekst; al ons later is met jou.
Jaa voor ons zoontje had ik uit de Moulin Rouge (die film keek ik toen ik zwanger was en moest ineens zo hard huilen bij dit nummer dat het echt voelde alsof het zo moest zijn)
Hope you don't mind,
I hope you don't mind, that I put down in words,
how wonderful life is,
now you're in the world.
En tot de dag van vandaag als ik het voor hem zing wordt ie rustig🥰
In mama’s buik was het warm en zacht,
lag ik te trappelen, dag en nacht.
Maar nu ik me kan laten horen,
zal ik ook papa’s rust verstoren.
Wij hebben deze
Ik luister veel het nummer “You’ll be in my heart” van Phill Collins van de Tarzan film. Daarom zetten wij dit op het kaartje:
Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on,
Now and forever more
Wij doe de volgende
Lieve (Naam), wat ben je klein maar wat kan je dapper vechten vanaf nu niet meer met twee, vanaf nu een heus gezin de mooiste momenten samen en dit is pas het begin.
Bij onze oudste hadden we op de binnenzijde:
Twee oogjes, twee oortjes,
Een neusje en een mond
Tien kleine teentjes, vijf en
een halve pond en gezond
Hij was wat lichter dan verwacht dus die halve pond was wel significant, is denk ik mooier met een rond getal, maar dat heb je niet voor het kiezen 😅