12 Reacties

19 dagen geleden

Dit mag pas vanaf 6 maanden toch?

19 dagen geleden

Reactie op Doortje123

Dit mag pas vanaf 6 maanden toch?
Nee ik zag op forums voorbij komen dat het dus ook eerder gegeven mag worden (0.5 ml) en het echt goed hielp. Ik wou het uitproberen voordat hij medicatie zou krijgen en het werkt echt.

19 dagen geleden

Reactie op Liana92

Nee ik zag op forums voorbij komen dat het dus ook eerder gegeven mag worde ...
Wij gebruiken jbpm helpt hier gelukkig goed, heb je dat ook geprobeerd ?

19 dagen geleden

Reactie op Doortje123

Wij gebruiken jbpm helpt hier gelukkig goed, heb je dat ook geprobeerd ?
Ja ik was overgestapt op AR voeding maar daar reageerde hij heel heftig op dus moest per direct stoppen van de arts. Volgens de arts kwam dit juist door de johannesbroodpitmeel.

19 dagen geleden

Reactie op Liana92

Ja ik was overgestapt op AR voeding maar daar reageerde hij heel heftig op ...
Wat bedoel je met heftig? Ik wil dit ook gaan proberen namelijk

19 dagen geleden

Kun je er meer over vertellen? Hier een meisje van bijna 2 weken oud die na elke voeding alles er weer uitgooit zo ongeveer 😅

19 dagen geleden

Reactie op Mommy97

Wat bedoel je met heftig? Ik wil dit ook gaan proberen namelijk
Zijn reflux en krampen werden veel erger. Ook kreeg hij over heel zijn lichaam uitslag dus moesten er per direct mee stoppen. Maar er zijn ook genoeg baby's die het wel goed doen op AR voeding.

19 dagen geleden

Reactie op Ellaflora

Kun je er meer over vertellen? Hier een meisje van bijna 2 weken oud die na ...
Het is zoiets als cinababy maar dan een siroop. Wij merken overduidelijk verschil alleen bij ons heeft hij verborgen reflux. Ik heb dus geen ervaring met normale reflux.

17 dagen geleden

Welke digemel siroop gebruik je? Ik zie alleen verpakkingen waarop staat dat het pas vanaf 3 jaar mag.

17 dagen geleden

Reactie op Leni27

Welke digemel siroop gebruik je? Ik zie alleen verpakkingen waarop staat da ...
Volgens mij is er maar 1 soort. K zag het voorbij komen op verschillende forums.

17 dagen geleden

Wordt de reflux dan minder bij je kindje? Of ervaart hij/zij minder pijn bij het spugen/ doorslikken van de melk? :)

15 dagen geleden

Reactie op Liana92

Het is zoiets als cinababy maar dan een siroop. Wij merken overduidelijk ve ...
Vanaf hoe oud heb je dit gegeven? Onze kleine heeft zo last van maagzuur en dat het omhoog komt en daardoor niet wil liggen. Ze schrikt er soms ook zo erg van. Moet dan huilen en weer opnieuw in slaap gewiegd worden. Is morgen 4 weken mag dat dan al en dan 0,5 ml? Vind het zo zielig voor haar.