22 Reacties

één dag geleden

Ik denk dat je dan meteen inwendig onderzoek hebt dat is toch wat duidelijker allemaal!

één dag geleden

Ik ben 30 september bevallen (meer dan 7 weken geleden) en vloei ook nog steeds. Morgen heb ik nacontrole en dan ga ik dat maar even aankaarten.

één dag geleden

Ik heb het mn vorige bevalling gehad. Het was eerst een eendenbek onderzoek en toen een inwendige echo. Bij mij was het uiteindelijk mn menstruatie

één dag geleden

Ik heb het met mijn eerste zwangerschap ook gehad. Ze hebben toen een inwendige echo gedaan en daar zaten nog resten in. Ik ben toen geloof ik een paar dagen later geopereerd dmv curettage. 2e zwangerschap nergens last van en t bloeden was toen ook na een paar weken al gestopt. Nu deze derde bevalling bloed ik dus ook nog steeds (6.3 weken). Heel weinig wel, maar nog helderrood. Morgen moet ii naar de VK voor nacontrole en de afspraak in het zk voor inwendige echo is al gemaakt. Vrees ook dat t weer raak is...

één dag geleden

Wat grappig, zelfde dag bevallen 12 oktober en ik vloei ook nog! Idd niet extreem maar toch wel wat. Zo irritant. 27 nov controle staan in het ziekenhuis, hopelijk weet ik dan meer..

één dag geleden

Reactie op mels58

Wat grappig, zelfde dag bevallen 12 oktober en ik vloei ook nog! Idd niet e ...
Inderdaad toevallig! Is dit de reguliere nacontrole of is deze specifiek gepland ivm het aanhoudend vloeien?

één dag geleden

Ik heb bij beide kindjes tot op de dag 6 weken lang gevloeid. De gynaecoloog zei tegen mij dat als het met 8 weken nog zo was ik naar de huisarts moest gaan.

20 uur geleden

Ik ben nu ook 5 weken, en vloei ook nog, heel minimaal. En vaak s’avonds na het kolven..

18 uur geleden

Zijn hier mensen die nog wat stolsels verliezen 2 weken na bevalling? Dat was bij mij net het geval. Ongeveer ter grote van een pingpong balletje

17 uur geleden

Voor mij is t vrijdag 6 weken geleden. En ik vloei nog lichtjes, wel donkerbruin dus verwacht dat t bijna klaar is. Overigens zijn er al vele kleuren voorbij gekomen. A.s. dinsdag nacontrole bij de vk. Dus als t dan nog is ga ik t wel even benoemen

12 uur geleden

Fijn om te lezen dat meer dit nog hebben maar ga het ook even extra in de gaten houden. Hier bijna 6 weken verder en in week 4 leek het een end over te zijn en in week 5 plots heel veel helder rood, dacht dat ik ongesteld was geworden.. maar een dag later geen druppel bloed meer. De dag erna weer wel, helder rood maar veel minder. Ondertussen weer over gegaan in af en toe bruin bloed gedurende de dag. Had dit bij mijn eerste kindje niet zo, was na 3 weken zo goed als over. Beide waren via keizersnede.

12 uur geleden

Reactie op Zeeuws-meisje

Fijn om te lezen dat meer dit nog hebben maar ga het ook even extra in de g ...
Woow dit heb ik ook ongeveer gehad. Vorige week dacht ik dat t over was, na n tijdje wat geel/doorzichtig vocht te hebben gehad. Dus hoopte dat t bijna klaar was, aangezien de billetjes een beetje schraal worden van dat verband. 😅 Had k afgelopen zondag weer rood/bruin🫠 hopelijk is dit dan het laatste 🤞🏻

11 uur geleden

Ik ben ook 12 oktober bevallen en heb ongeveer 2 weken gevloeid. Hierna was het soms een dag heel iets en dan weer een paar dagen niet. Na 3.5 week was het helemaal gestopt

10 uur geleden

Reactie op Zeeuws-meisje

Fijn om te lezen dat meer dit nog hebben maar ga het ook even extra in de g ...
Ja precies dit had ik dus ook Het leek te stoppen en toen had ik eergisteren opeens rood bloed..

9 uur geleden

Gisteren had ik nacontrole in het ziekenhuis en heb ik om een echo gevraagd, de gynaecoloog gaf aan dat het met een keizersnede eigenlijk nooit gebeurd dat er een stuk placenta blijft zitten. Na de echo bleek toch dat er een stuk placenta was achtergebleven. Ze hebben me gelijk een half uur later geopereerd dmv een kijkoperatie en een groot gedeelte verwijderd, maar helaas niet alles dus ik mag over 2 weken nog eens terug komen om de rest te laten verwijderen 🥲😅

6 uur geleden

Reactie op _xkb

Gisteren had ik nacontrole in het ziekenhuis en heb ik om een echo gevraagd ...
Och meen je niet, weeer terug? Hoe vond je de operatie, wat doen ze precies en hoe verdoven ze?

2 uur geleden

Reactie op starry94

Och meen je niet, weeer terug? Hoe vond je de operatie, wat doen ze precies ...
Het is een 'kijkoperatie' ik kreeg 2 paracetamol en verder niks. Ze gaan met een camera je baarmoeder in (via je vagina) en dan gaan ze met een soort stofzuiger het stuk placenta weghalen, stukje voor stukje. Ik kon mee kijken op een tv hoe dat ging. Ze spuiten met die camera allemaal water in je baarmoeder en na een tijdje is het zo vermengd met bloed dat ze niks meer kunnen zien dus dan moeten ze stoppen. Dat was bij mij het geval en daarom moet ik nog een keer. Ben blij dat het zo kan en dat ze niet nogmaals mn buik open hoeven te gooien bijvoorbeeld. Het heet MyoSure wat ze gedaan hebben, sommige ziekenhuizen doen het ook met curettage, maar dan moet je wel een ruggenprik bijvoorbeeld, heel blij dat dit niet hoefde! Ik bloed nu wel weer heel veel en heb last van krampen, maar ik vond het goed te doen!💪🏻

één uur geleden

Ik vloeide bij mn eerste bevalling 6 weken!

15 minuten geleden

Reactie op _xkb

Het is een 'kijkoperatie' ik kreeg 2 paracetamol en verder niks. Ze gaan me ...
Oh wat goed om te horen dat het ook zonder algehele verdoving kan. Ik zit nu as we speak in t ziekenhuis te wachten op de echo, maar mn enigste angst is om weer onder narcose te moeten. Bij de eerste moest dat namelijk (wel al 9 jaar geleden) , fijn om te horen dat er ook andere mogelijkheden zijn.

7 minuten geleden

Reactie op Neller87

Oh wat goed om te horen dat het ook zonder algehele verdoving kan. Ik zit n ...
Jaa, ik zou daar zeker naar vragen of ze dat kunnen doen mocht het nodig zijn! Sterkte, ik hoop dat je baarmoeder helemaal schoon is🤞🏻