56 Reacties
23 dagen geleden
Bij mij lag het aan het kraamverband! Ik had ook echt enorme jeuk en dacht zelf dat ik een schimmelinfectie had. De vroedvrouw wist mij te vertellen dat dat vaak komt door kraamverband met plastic erin. Heb nu 100% cotton maandverband en nu is het weg!
Heb de dagen daartussen daktozin zalf gebruikt (voor luierdermatitis) dat hielp ook enorm!
23 dagen geleden
Reactie op Appa
Bij mij lag het aan het kraamverband! Ik had ook echt enorme jeuk en dacht ...
Ja ik word echt helemaal gek van de jeuk. Ik heb nu ander maandverband in maar het jeukt nog steeds. Heb zalf gekregen van de huisarts, een vaseline met verdovende werking maar dit brand enorm en helpt ook niet.. mag je die Daktozin zalf gewoon overal smeren? Ben bang met de wond…
23 dagen geleden
Reactie op Onze Ukk
Ik ben ook bevallen van een gezonde kerel op 17 oktober. Met helaas ook een ...
Ik heb inderdaad ook gespoeld met een perineumdouche met Camillethee. Maar alsnog heb ik jeuk..
Heb jij ook een druk op de vagina bij opstaan of dat niet? Hoe verloopt jouw herstel? Kun je al goed lopen/zitten en dingen doen in huis of lig je nog steeds plat?
Ik moet nu weer plat liggen, mag niks doen helaas gezien er nog een zwelling zit.
23 dagen geleden
Ik ben ook de 17de bevallen en mijn hechtingen/wond jeukte deze week ook echt vreselijk. Dat waren er maar 2 dus wil niet weten hoeveel jeuk jij hebt.
Maar de jeuk herken ik dus wel. Bij mij is het wel over sinds vandaag.
23 dagen geleden
Reactie op I96
Ja ik word echt helemaal gek van de jeuk. Ik heb nu ander maandverband in m ...
Ik heb het overal opgesmeerd. Echt een dikke laag. Ook op de hechtingen. Voor mij hielp dat. Bij ieder wc bezoek wel weer spoelen en opnieuw zalven. Na 2 dagen was ik er vanaf.
Ik werd ook echt helemaal gek van de jeuk
23 dagen geleden
Reactie op Appa
Ik heb het overal opgesmeerd. Echt een dikke laag. Ook op de hechtingen. V ...
Oke dan is dat nog een optie wat ik zou kunnen proberen. Ze zeiden tegen mij koelen en luchten, zonder onderbroek. Ik ben al 2 weken verder en nog steeds ellende…
Een gekke vraag. Had jij ook dat je veel “luchtbelletjes” had, in de vagina? Dat je even je benen moet bewegen en ze dan weer weg zijn 😅 Word ik ook helemaal gek van
23 dagen geleden
Reactie op I96
Ja het is echt vreselijk… niet te doen. Hoe heb jij de jeuk behandeld?
Heb er niet zoveel tegen gedaan verder. Wel geprobeerd elke dag even aan de lucht te laten drogen.
23 dagen geleden
Reactie op I96
Ik heb inderdaad ook gespoeld met een perineumdouche met Camillethee. Maar ...
Ik kan redelijk wel wat. Wandelen gaat steeds beter. Nou moet ik zeggen .. als ik een uurtje wandel dan ligt de druk er wel op ja en ga ik graag even liggen. Sochtends als ik wakker wordt dan is het rustig. Eind van de dag ligt de druk er meer op. Maar platliggend dat hoef ik niet echt.
Ik heb ook wel goed gekoeld met een koelpack. Dat bracht ook verlichting.
Ik hoop dat het snel beter wordt!
23 dagen geleden
Reactie op Doryy
Die druk op je vagina met opstaan herken ik heel erg! Lijkt toch echt de be ...
Ohhh dat is vreselijk he dat gevoel. Heb jij dat ook als je op staat? Daarna trekt het weer weg bij mij. Maar voelt alsof alles van binnenuit door de vagina heen duwt 😅 Is dat bij jou ook? Rust je veel?
23 dagen geleden
Ik ben vorige week (niet zo) trotse eigenaar van een totaalruptuur. Ik heb de eerste week geplast onder de douche zodat ik meteen kan spoelen. Hielp enorm.
Denk dat ik sowieso mazzel heb want ik heb er eigenlijk meteen geen last van gehad. Wel met paracetamol en ibuprofen dan he, maar toch.