23 Reacties

7 maanden geleden

Begane grond

7 maanden geleden

Zolder

7 maanden geleden

1e verdieping

7 maanden geleden

Deze

7 maanden geleden

Wij hebben deze. Erg tevreden over, zijn ook te verstellen in breedte

7 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/a3-baby-kids-safetydoor-traphekje-wit/9200000072770825/?bltgh=myp6COahwjJIRFZHjrNFGQ.4_12.13.ProductTitle Kijk naar de traphekjestest van de consumentenbond. Bizar veel traphekjes zijn compleet onveilig.

7 maanden geleden

Mag ik even een andere vraag mbt traphekjes stellen? Mijn vriend wilt niet bij elke trap boven en onder een hekje (4 dus), maar ik wilde dat wel doen. Wat doen jullie?

7 maanden geleden

Reactie op JSvE

Mag ik even een andere vraag mbt traphekjes stellen? Mijn vriend wilt niet ...
Wij hebben overigens laatst bij zo'n grote babywinkel bij de hekjes gekeken en vonden daar zo snel even die van de link hieronder van iemand anders het fijnste systeem met openen en dichtdoen.

7 maanden geleden

Reactie op RobinB122

Deze
Hier hoor ik juist slechte verhalen over dat een kindje er onder door kan kruipen?

7 maanden geleden

Reactie op JSvE

Dat is dan met zolder ofzo erbij? Als kindje sws niet op zolder komt zou ik 3 hekjes doen maar mocht het wel kunnen gebeuren dan wel 4

7 maanden geleden

Reactie op JSvE

Wij hebben er inderdaad ook 3, dus bovenaan de zoldertrap niet omdat de kinderen daar niet komen. Zonde van je geld (en trap🤪) om het onnodig te doen haha

7 maanden geleden

Reactie op roeliieen

Dat is dan met zolder ofzo erbij? Als kindje sws niet op zolder komt zou ik ...
Met zolder inderdaad. Mijn man (ik zag dat ik net vriend typte 😅) wilde alleen bovenaan de trap doen 'want beneden kunnen we er op letten dat we de deur van de hal goed dicht laten'. Dus ik wil ook de reacties hier kunnen laten zien dat anderen er toch wel meer hebben haha.

7 maanden geleden

Reactie op JSvE

Met zolder inderdaad. Mijn man (ik zag dat ik net vriend typte 😅) wilde al ...
Ohhh dat is een ander verhaal hahaha, beneden zeker wel doen!! Hoe goed je ook denkt op te letten, ze zijn mega snel 😂 heb het zelf ook 1x gehad, draaide mij echt maar 1 seconde om en de kleine man stond bovenaan de trap, ook de deuren krijgen ze uiteindelijk open dus dan moet je wel haha

7 maanden geleden

Reactie op JSvE

Met zolder inderdaad. Mijn man (ik zag dat ik net vriend typte 😅) wilde al ...
Oh zeker wel op alle plekken doen waar de kleine is.. onder het mom van 'ongeluk zit in een klein hoekje'

7 maanden geleden

Reactie op RobinB122

Deze
Deze zijn niet veilig. Kindje van een vriendin is er zo doorheen gekukeld

7 maanden geleden

Reactie op Shriya18

1e verdieping
Net een foto van mijn eigen trap. Wij hebben een baby dan vanaf de eerste tree

7 maanden geleden

Reactie op rileyK

Deze zijn niet veilig. Kindje van een vriendin is er zo doorheen gekukeld
Heb hem beneden en dat werkt prima. Dus zeg maar de trap naar boven

7 maanden geleden

Reactie op RobinB122

Heb hem beneden en dat werkt prima. Dus zeg maar de trap naar boven
Ah ja dat kan wel natuurlijk maar van boven naar beneden lijkt het me onveilig dan

7 maanden geleden

Reactie op JSvE

Wij hebben er 3. Enkel de zolder boven niet nu ze daar niet komt. Beneden wil je ze wel hebben. Ook wij hebben een deur naar de hal en die weten ze sneller te openen dan dat je ze boven wil hebben (ook met gedraaide klink) en dan zie je een klein kopje bovenaan de trap 🙈

7 maanden geleden

Wij hebben deze, boven en onder alle trappen. Ook zolder want daar doen we samen de was haha Wij hebben alleen wel een dichte trap naar boven dus dan zit je niet met de bevestiging zoals bij jullie. Je zou de eerste tree van achter dicht kunnen maken met een plank oid