27 Reacties

10 maanden geleden
Op marktplaats staan ze superveel en ook veel nog in hele goede staat! Daar gaan wij ‘m aanschaffen. Zie geen reden voor een nieuwe (misschien alleen het babykuipje).

10 maanden geleden
Ik ben deze site tegen gekomen! Ga hier denk ik bestellen. Is toch goedkoper dan de reguliere prijs. https://www.gebruiktekinderstoelen.nl/

10 maanden geleden
Heb een complete Tripp Trapp met baby- en newbornset voor €140 via Marktplaats ipv €420 nieuw 🤷🏻♀️

10 maanden geleden
Ik zou echt even op Marktplaats kijken. Heb de mijne daar voor €100 gekocht, echt nog in hele goede staat en inclusief babyzitje met bijbehorende kussenset. Er staan er echt veel op Marktplaats en ook vaak nog in goede staat. Als je ze toch nog niet verven zijn ze vaak ook echt heel goedkoop 🙃

10 maanden geleden
Bij babypark, prenatal, babyplus nu 235 euro. Ik wilde er ook 1 aanschaffen, en wachtte op een goede aanbieding, evt eind september begin oktober zijn de mazzeldagen, maar denk dat het ongeveer de zelfde prijs gaat zijn. Daarnaast moest je dan nog wel de newbornset en babyset aanschaffen, staan er ook heel veel van op MP en vaak bijna niet gebruikt of "dubbel gekregen cadeaus" Tip: op marktplaats zit ook babypark met hun filialen daar verkopen ze vaak showmodellen of producten die dan uit de collectie gaan. Vaak in nieuwstaat en toch met meer korting.
Ik ben zelf niet echt van dit soort spullen tweedehands omdat er ook veel versleten bij zitten maar heb er 1 gevonden in de kleur die ik wilde voor 85 euro! Echt bijna zo goed als nieuw. Even goed zoeken en meerdere foto's vragen van dichtbij. Zitten soms pareltjes tussen! Oh en sommige winkels verkopen dus ook hun showmodellen.

10 maanden geleden
Als je een dief van je eigen portemonnee wil zijn zou ik hem nieuw kopen.
Je bespaart zo’n 100 euro als je hem via marktplaats koopt. Daar zijn hele handeltjes te vinden. Mijn beide tripp trapps komen daar vandaan en zien er nieuwer dan nieuw uit.

10 maanden geleden
Reactie op Happymealtje
Als je een dief van je eigen portemonnee wil zijn zou ik hem nieuw kopen.
...
En anders wordt ie alsnog afgeragd. Alles wordt afgeragd 😂

10 maanden geleden
Reactie op naturella2024
En anders wordt ie alsnog afgeragd. Alles wordt afgeragd 😂
Hahah amen!