24 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op Suzan86
Bij de eerste trouwens vanaf start inleiding tot geboorte 40 uur over gedaa ...
Ah oke! Bij mij was de eerste namelijk 3 uur (vanaf vliezen breken) dus ben zo benieuwd hoe het deze keer zal verlopen allemaal..馃
茅茅n maand geleden
Reactie op hibaby2024
Ah oke! Bij mij was de eerste namelijk 3 uur (vanaf vliezen breken) dus ben ...
Oh dan zal het denk ik nu ook wel weer snel verlopen? Al ligt het er misschien ook aan in hoeverre je lichaam er klaar voor is.
Merk dat er nu bij mij na het plaatsen van het ballonnetje al veel meer gebeurd.
茅茅n maand geleden
Dit is onze 5e kindje en geen 茅茅n is (nog) uit zichzelf gekomen馃槄. Hoop zo dat deze zelf gaat komen maar dat denk ik niet dus dat word weer inleiden. Bij 3 kindjes had ik al ontsluiting dus moesten ze alleen mn vliezen breken. Bij de 4e ballonnetje geplaatst en vliezen breken. En bij deze geen idee. Vandaag controle en dan weet ik meer馃檹.
茅茅n maand geleden
Vanaf start 1e wee bij de 1e 5,5u er over gedaan en bij de 2e 3,5u. 2e bevalling vond ik wel een stuk heftiger qua wee毛n, ging in 20 minuten van 5cm naar VO 馃槄 de bevalling/persen zelf vond ik bij de 2e wel fijner dan bij de 1e. Beide bevallingen totaal anders en nergens mee te vergelijken haha
茅茅n maand geleden
Reactie op Suzan86
Ik volg even, wordt morgen ook ingeleid voor de tweede keer. Deze berichten ...
Hoe is het gegaan?
茅茅n maand geleden
Eerste kindje 21 uren vanaf infuus en gisteren tweede kindje na 5 uren vanaf infuus!