Hoi mama’s,
Vanmiddag is mijn dochtertje van bijna 15 maanden uit onze Stokke kinderstoel gevallen. Ik zat er echt letterlijk super kort naast de hele tijd, we waren samen een boterham aan het eten, ze leunde even over de rand en ik dacht: we gaan zo spelen. Tuigje had ze niet om omdat ik er zo kort op zat… Voordat ik nog kon nadenken lag ze binnen een halve seconde opeens uit de stoel. Ik heb de val volgens mij nog weten te breken door haar halverwege proberen op te vangen. Maar het ging allemaal zo snel. En uiteindelijk lag ze dus op de grond.
Ik voel me ontzettend slecht en ben vooral op zoek naar herkenning. Ze huilde meteen hard, en na wat troosten wilde ze meteen weer spelen. Ze is verder gewoon zichzelf, heeft gespeeld en geklauterd, niet suf geweest of gebraakt. Echter zag ik op een gegeven moment een paarse vlek op haar wang en dacht ik: dit zou wel eens een bloeduitstorting kunnen zijn. Bang voor een breuk in het gezicht oid heb ik toch maar de huisarts gebeld. Daar is ze net geweest, die heeft me ook gerust gesteld. Maar ik voel me ZO SLECHT. Ik weet dat kinderen nou eenmaal vallen… Maar God, ik voel me zo schuldig.