35 Reacties

één maand geleden

Ik ben 27 oktober uitgetekend!

één maand geleden

Hier eind oktober uitgerekend 30 oktober maar wordt donderdag ingeleid met net 38 weken.

één maand geleden

Reactie op b@by2022

Hier eind oktober uitgerekend 30 oktober maar wordt donderdag ingeleid met ...
Aah waarom word je ingeleid als ik mag vragen? En heel veel succes tijdens je bevalling!

één maand geleden

Hier ook 26 oktober uitgerekend! Zo benieuwd wanneer de kleine zich komt melden. Heb echt al veel voorweeën, helaas zegt dat niets...

één maand geleden

Reactie op Naomi0001

Hier ook 26 oktober uitgerekend! Zo benieuwd wanneer de kleine zich komt me ...
Dat heb ik ook en veel harde buiken.. wachten duurt lang he

één maand geleden

27 oktober uitgerekend. Maar ik gok op 3 november 🙃

één maand geleden

Misschien heb je wat aan deze chat: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-oktober-2024/kletsgroepje-21-30-oktober-VP2KEd?utm_source=24Baby&utm_medium=app

één maand geleden

Ik ook op 27 oktober. Maar tis nog helemaal rustig hiero 🥲

één maand geleden

Reactie op merve98

Aah waarom word je ingeleid als ik mag vragen? En heel veel succes tijdens ...
Sinds zondag minder leven voelen. Willen ze liever de baby nu halen nu die nog in goede conditie is zoals de ctg het laat zien. Dan pas in te grijpen als het niet goed gaat met hem en hij een slechte start heeft.

één maand geleden

26 oktober uitgerekend maar ik word dit weekend ingeleid na overleg met de gynaecoloog.

één maand geleden

Ik ben 30 okt uitgerekend maar word a.s zaterdag de 19e ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes. Ik ben dan 38.3 weken

één maand geleden

28 oktober uitgerekend. Mijn eerste zoontje kwam met 41 weken en heb het gevoel dat deze baby ook op zich laat wachten 🙈

één maand geleden

Hier 27 oktober! Heb wel steeds meer last van krampen en harde buiken. Maar dat kan ook nog weken duren 🫣 lastig he dat wachten ⏳

één maand geleden

Ik ben ook 26 oktober uitgerekend! Sinds gister wat grieperig gevoel en veel harde buiken. Ben heel benieuwd wanneer hij zich aandient, het is ons eerste kindje

één maand geleden

Ik ben ook 26 oktober uitgerekend. Wel veel harde buiken en wat krampen maarja dat zegt jammer genoeg nog niks..

één maand geleden

31 oktober uitgerekend. Maar heb beetje het idee dat hij zich iets eerder gaat melden🙈🙈 laten we het hopen 🤞🏼

één maand geleden

28 oktober uitgerekend maar word maandag ingeleid. Ben dan precies 39 weken

één maand geleden

30 oktober uitgerekend, al veel last van voorweeën en pijn in de rug, ligt ook al sinds 34 weken volledig ingedaald... hoop zo dat die wat eerder komt 🍀🤭

één maand geleden

Ik ben ook 26 oktober uitgerekend! Heb afgelopen zaterdag en gisteren een uur lang constante buikkramp gehad, en m’n harde buiken nemen echt toe. Maar verder nog niks! Ik ben ongeduldig 😂

één maand geleden

Ik ben ook heel ongeduldig! Iedereen geeft aan dat ik nog moet genieten van deze fase maar ik wil alleen maar de baby knuffelen 🥰. Kan niet wachten om z’n geurtje te ruiken en z’n huiltjes te horen