35 Reacties
één maand geleden
27 oktober uitgerekend! Maar ze wordt groot verwacht, hoop dus eigenlijk dat ze wat eerder komt 😀.. een week geleden ook last gehad van misselijkheid, dit is toen weer weg gegaan.. vandaag weer wakker met misselijkheid, geen honger en veel last van de bekken... gedurende de dag is het wel iets verbeterd allemaal.. voor de rest echt 0,0 voortekenen. Geduld is een schone zaak?! 😅
één maand geleden
24 oktober, maar nog totaal geen voortekenens. Bekkenpijn is enorm afgenomen sinds ze is ingedaald 1,5 week geledenben voel me daardoor stukken beter dan voor mijn verlof😅. Ik verwacht ook een groot kindje dus hoop niet dat ze heel veel langer blijft zitten dan 40 weken..
één maand geleden
Reactie op cynthia1515
Ik ben ook heel ongeduldig! Iedereen geeft aan dat ik nog moet genieten van ...
Ja, ken het! Tegen mij werd de vorige zwangerschap ook altijd gezegd dat ik ervan moest genieten en het zou gaan missen. Nou ik had een prima zwangerschap, maar heb het geen moment gemist, was zo blij om mijn baby te hebben! Nu weer, laatste weekjes en kan niet wachten tot ik haar in mijn armen heb!
één maand geleden
Het is zover! Onze uitgerekende datum. Toch bijzonder! Hopelijk komen de baby’tjes snel 🤞🏻❤️🍀
één maand geleden
Ik was ook 27 oktober uitgerekend, maar vorige week zaterdag begonnen spontaan de weeën en is ons zoontje, een week te vroeg, geboren. Ons overviel het wel een beetje, omdat het dan ineens komt. Veel succes en geniet vooral nog even van die laatste momenten in je buik.