35 Reacties

één maand geleden

Ik ben ook 26 oktober uitgerekend. Spannend! Heb nog niet perse ergens last van. Wel soms steken naar beneden maar verder niets.

één maand geleden

27 oktober uitgerekend! Maar ze wordt groot verwacht, hoop dus eigenlijk dat ze wat eerder komt 😀.. een week geleden ook last gehad van misselijkheid, dit is toen weer weg gegaan.. vandaag weer wakker met misselijkheid, geen honger en veel last van de bekken... gedurende de dag is het wel iets verbeterd allemaal.. voor de rest echt 0,0 voortekenen. Geduld is een schone zaak?! 😅

één maand geleden

27 oktober 😊

één maand geleden

24 oktober, maar nog totaal geen voortekenens. Bekkenpijn is enorm afgenomen sinds ze is ingedaald 1,5 week geledenben voel me daardoor stukken beter dan voor mijn verlof😅. Ik verwacht ook een groot kindje dus hoop niet dat ze heel veel langer blijft zitten dan 40 weken..

één maand geleden

Hier 30 oktober…

één maand geleden

Ik zou eigenlijk 26 oktober uitgerekend zijn, maar ze meldde zich afgelopen zaterdag al!😊 Had ander halve week last ongeveer van die menstruatie krampen en de donderdag avond ervoor had ik mega veel druk down under. Ik dacht zelf dat het niet meer lang ging duren..

één maand geleden

hier ook 26 oktober uitgerekend maar inmiddels genieten wij al een dikke week van ons zoontje, hij meldde zich spontaan bij 37+3 door gebroken vliezen 🥰

één maand geleden

Ik ben ook 26 oktober uitgerekend! Alles is nog rustig dus ik denk dat ze later komt maar tegelijkertijd ook bewust dat het in principe ieder moment zou kunnen gebeuren. Heel gek! Ik moet ook nog wat wasjes doen en de vluchttas inpakken dus ze mag nog niet komen haha

één maand geleden

Reactie op cynthia1515

Ik ben ook heel ongeduldig! Iedereen geeft aan dat ik nog moet genieten van ...
Ja, ken het! Tegen mij werd de vorige zwangerschap ook altijd gezegd dat ik ervan moest genieten en het zou gaan missen. Nou ik had een prima zwangerschap, maar heb het geen moment gemist, was zo blij om mijn baby te hebben! Nu weer, laatste weekjes en kan niet wachten tot ik haar in mijn armen heb!

één maand geleden

Het is zover! Onze uitgerekende datum. Toch bijzonder! Hopelijk komen de baby’tjes snel 🤞🏻❤️🍀

één maand geleden

Zoo spannend kan ieder moment gebeuren! Al heb ik nog geen voortekenen. Jullie wel? 👶🏼

één maand geleden

Reactie op Elke0495

Zoo spannend kan ieder moment gebeuren! Al heb ik nog geen voortekenen. Jul ...
Hier ook niks! Af en toe wat krampjes, maar die stellen zo weinig voor!

één maand geleden

Morgen uitgerekend en nog een erg druk ventje in de buik

één maand geleden

Hier ook geen teken van een bevalling helaas!

één maand geleden

Ik was ook 27 oktober uitgerekend, maar vorige week zaterdag begonnen spontaan de weeën en is ons zoontje, een week te vroeg, geboren. Ons overviel het wel een beetje, omdat het dan ineens komt. Veel succes en geniet vooral nog even van die laatste momenten in je buik.