18 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben de Uppababy Vista v2 al zeker 2 jaar in gebruik en straks met ons baby’tje erbij kan hij gebruikt blijven worden omdat het een duowagen kan worden. Nog steeds onwijs blij mee. We hebben hem vergeleken met de Joolz want dat had mijn eerste voorkeur maar na het maken van een test rondje voelde de uppababy “steviger”

3 maanden geleden

Geen ervaring met beide modellen, maar zou voor de zekerheid wel even nagaan hoelang de levertijd is van beide modellen.. vriendin van mij heeft bij de babypark 3 maand op een Joolz wagen moeten wachten

3 maanden geleden

Reactie op Elsjexx

Wij hebben de Uppababy Vista v2 al zeker 2 jaar in gebruik en straks met on ...
Hier ook de uppa, ideaal dat het een duo wagen kan worden en de grote boodschappen mand is ook echt fantastisch.

3 maanden geleden

Hier ook de vista 2. Topwagen, idd die ruime boodschappenmand is ideaal en verder een geweldige wagen die goed uit te breiden is voor een 2e.

3 maanden geleden

Hier ook vista V2, bevalt ons erg goed. Vooral lekker als je veel wandelt/boodschappen wil doen ook. Ook als je hem als duo gaat gebruiken blijf je een boodschappendeel houden. Begrijp alleen dat de V2 eruit gaat, wij wachten helaas al best even op ons tweede peuterzitje voor straks..

3 maanden geleden

Heb hem nog niet maar hier ook de vista v2 gekozen. Deze vonden verreweg we het fijnst in gebruik van alle duo wagens. (Waaronder de joolz geo3) heel veel duo mogelijkheden. Hij reed licht en voelt stevig. De wat kleinere reiswieg is voor ons prima. Wij zijn zelf kort en verwachten geen lange baby. Als je een lange baby verwacht is een grotere reiswieg misschien wel fijn. De zitjes zijn allebei in de ligstand te zetten maar bij de day 5 kunnen de beentjes plat. Dat is ergonomischer dus daar scoort de day5 punten. Ik zou kijken welke je in gebruik het fijnst vind. Als je geen uitgesproken voorkeur hebt dan voor de mooiste gaan. Ik weet trouwens niet of je de duo mogelijkheden interessant vind maar houd er wel rekening mee dat de rumble seats (2e stoeltje) uit fabricage gaan. Dus als je de v2 wilt met extra zitje zul je die er direct al erbij moeten kopen. De v2 is wel flink in de aanbieding bij babypark. 999,- en dan krijg je er autostoel adapters en een voetenzak bij. Paar maanden terug was hij 1200 zonder extra's. Je merkt dat de v3 er aan komt.

3 maanden geleden

Reactie op PantasticPanda

Heb hem nog niet maar hier ook de vista v2 gekozen. Deze vonden verreweg we ...
Ik heb ook de vista V2 in bestelling staan bij babypark, maar waar krijg je de voetenzak erbij? Ik zie dit niet op de site en dat is wel interessant😉 Overigens past de rumble Seat van de V3 op de V2. Dit hebben zowel babypark als uppababy bevestigd toen ik het vroeg. Het kan alleen zijn dat de kleur (iets) afwijkt.

3 maanden geleden

Reactie op Wendy428

Ik heb ook de vista V2 in bestelling staan bij babypark, maar waar krijg je ...
Oké ik heb echt zwangerschapsdementie denk ik. Ben gaan zoeken maar kon het ook niet terugvinden. Wat blijkt... is die actie dus bij de babydump! (999 euro en inclusief auto adapters en voetenzak) Ik dacht echt dat het bij de babypark was. Mijn vriend is dus vandaag naar babypark geweest en heeft dit zo aan kunnen passen bij de service balie. (Wij hadden hem namelijk al in bestelling staan.) Order aangepast en 150 euro eraf. Ik weet wel dat babypark aan laagste prijs garantie doet. Dus ook als je gewoon netjes benoemd dat je bij een andere winkel giedkoper uit bent krijg je in principe de korting die die winkel biedt. Hele goede service hebben ze. Dat van de rumble seat wist ik niet! Hoop toch gezien de kleur dat we die van de v2 nog geleverd krijgen. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op PantasticPanda

Oké ik heb echt zwangerschapsdementie denk ik. Ben gaan zoeken maar kon het ...
Top! Dank je wel. Ik ga ze morgen gelijk mailen😄

2 maanden geleden

Top, dank jullie wel allemaal! We gaan er nog eens even goed over nadenken maar

2 maanden geleden

Je kan ook eens kijken naar de Joolz Geo3 ipv de Joolz Day. De Joolz Geo kan je ook een duo wagen van maken en heeft een grotere boodschappenmand. Hij is even duur als de Joolz Day. De Joolz Geo3 heeft ook een steviger onderstel waardoor het een all terrain wagen is.

2 maanden geleden

Wij hebben vorige week ook de Uppababy V2 gehaald, en al in duo vorm dus 2 zitjes in gebruik. Hij is echt ideaal met een ruime boodschappenmand (bij de meeste duo wagens verlies je boodschappenruimte ) en inderdaad met flinke korting kunnen halen. En 999,- en 1 voetenzak en adapters gratis gekregen bij babypark. Gelijk een 2e zitje, meerijplankje en 2e voetenzak erbij besteld. Hele fijne wagen en met 1 hand te besturen, zelfs met kindje en boodschappen erin ;)

2 maanden geleden

Weet iemand welk hoeslaken je voor de joolz day 5 kunt gebruiken? Het matrasje heeft een opstaande rand…

2 maanden geleden

Reactie op starry94

Weet iemand welk hoeslaken je voor de joolz day 5 kunt gebruiken? Het matra ...
Ik heb de bijpassende van joolz zelf maar een hoeslaken met dezelfde afmeting is niet anders

2 maanden geleden

Reactie op kleedje

Ik heb de bijpassende van joolz zelf maar een hoeslaken met dezelfde afmeti ...
Ja ik had een wieg hoeslaken van de hema erover gegooid… zag er toch niet al te netjes uit..

2 maanden geleden

Reactie op starry94

Ja ik had een wieg hoeslaken van de hema erover gegooid… zag er toch niet a ...
Ohjaa, zo ziet de joolz onderlaken eruit

17 dagen geleden

Voor degenen met een Joolz day (5): is de voetenzak echt een musthave?

16 dagen geleden

Reactie op starry94

Voor degenen met een Joolz day (5): is de voetenzak echt een musthave?
Hangt er vanaf. Mijn 2 oudsten zijn in t voorjaar geboren en gingen over naar de stoel rond het najaar, dan is de voetenzak echt een must vind ik. Nu heb ik een najaarsbaby die de komende periode nog lekker in die wieg ligt en kan ik haar daarin lekker warm houden met dekens en berenpakjes. Kortom ik gebruikte hem pas als ze in de stoel over gingen en dan altijd even kijken naar het seizoen/weer.