Hoi hoi,
Ik zit even met iets wat van mij hart moet. Mijn vriend en ik hebben net 3 weekjes een kleine en ik irriteer me mateloos aan zijn gedrag. Hij houd niet van medicijnen etc, nu is onze kleine strontverkouden en heeft hij haar neusje leeggemaakt met een neusreiniger. Ik heb vanmorgen neusspray gebruikt en hij vind dat niet fijn omdat hij niet van de medicijnen is. Opzich goed maar onze dochter kon zowat geen lucht door haar neusje krijgen.
Mijn irritatie is ook dat hij denkt alles beter te weten, ipv billendoekjes water met wcpapier, vanuit zijn cultuur bleekselderij water geven aan een baby, (zijn moeder gaf dat aan hem tegen krampjes) allemaal dingen waar ik mijn vraagtekens bij zet. Ik heb overigens niet geaccepteerd bleekselderij water te geven. Mijn vriend is soms zo met onze dochter bezig en vergeet mij in deze, ik vraag me uberhaupt af of ik nog wel verder wil met hem. Mijn hele zwangerschap heeft hij mij gezegd geen kids te willen en nu doet hij alsof hij haar 9 maanden heeft gedragen ipv ik…
Sorry voor mijn irritatie maar ik kan hier even niks mee..