33 Reacties
vorig jaar
Nu met 24 weken in Turkije, ik heb hier door het bed heelveel laat van (ik denk) banden pijn. Kan soms niet eens rechtop lopen. En de warmte is overdag aan het zwembad goed te doen. Al moet ik zeggen dat als ik niet zwanger was geweest, ik ook zeker niet dingen had ondernomen overdag 😂 maar zover heen dat weet ik niet. Is ook heel persoonlijk en ligt aan je klachten
vorig jaar
Wij zijn bij de eerste niet meer weggeweest na 10 weken zwangerschap en dat vind ik achteraf best jammer. Ik zou kijken wat je bezwaren zijn, en een vakantie zoeken die die wegneemt. Bijvoorbeeld een lastminute, minder ver, of iets eerder in de zwangerschap. Zoals een van de reacties aangeeft weet je nooit of/wat er gebeurt, dus ik zou zeker ook rekening houden met de medische faciliteiten in het land/de omgeving, en je zorg- en reisverzekering checken vooraf.
vorig jaar
Ik ga zelfs kamperen in warm land met week 31 / 32 / 33. Ik denk altijd maar zo, mocht het echt niet gaan dan gaan we toch eerder terug. Dan hebben we het maar geprobeerd :-) het is namelijk wel lekker om nog even vakantie te hebben voor de hele drukke periode met baby van start gaat. En zorg dat je nog kan annuleren tot een week van te voren ofzo, dat voelt ook wel fijn denk ik zo.
vorig jaar
Wij gaan met 26/27 weken naar frankrijk met de auto. Hebben daar een chalet gehuurd. Het voordeel is dat we met de auto zijn dus als er wat is, kan je zo naar een ziekenhuis of naar huis. Zonde om niet meer weg te gaan vind ik zelf. En qua warmte, ik heb de 30 graden op werk in een kleuterklas ook overleefd dus dan moet het op vakantie waar je rustig aan doet ook prima gaan.
vorig jaar
Ik heb nu wel heel erg laat van zonne allergie of hitte uitslag..gaat ook niet weg, heel vervelend, denk door mn veranderende hormonen, nooit zo meegemaakt als dit jaar, en smeer je goed in om vlekken te voorkomen !
vorig jaar
Ik ben met 25.5-26.5 naar Sicilie weggeweest en was heerlijk.
Was me wel heel bewust van "wat als er nu iets gebeurt, waar is t ziekenhuis, ze spreken hier geen nl" enzo.
Als je je erg druk maakt, zou ik lekker een weekje in Nederland boeken waar je tot rust komt.
Ik heb mn vakantie afgezegd id zomer (maar dan zou ik wel al 35 weken zijn, haha)
vorig jaar
Ik vertrek volgende week voor 2 weken naar Griekenland, 35 graden. We hebben hotel met alles erop en aan het strand. Daar kunnen we ons vermaken en afhankelijk van hoe het allemaal gaat vanuit daar uitstapjes. Auto en fietsen te huren bij het hotel. Ik ben dan 26-28 weken (:
vorig jaar
Met 31 weken een week naar de Canarische eilanden! Lekker all inclusive alles erop en eraan, dus lekker met de beentjes omhoog op een strandbedje :)
vorig jaar
Reactie op Serendipity_
Ik vertrek volgende week voor 2 weken naar Griekenland, 35 graden. We hebbe ...
Leuk welk eiland ga je hebt? Wij vertrekken zondag voor 11 dagen naar Zakynthos 🥰
vorig jaar
Reactie op mirenwi1991
Leuk welk eiland ga je hebt? Wij vertrekken zondag voor 11 dagen naar Zakyn ...
Kos! Denk wel dat Zakynthos mooier is ☺️
vorig jaar
Reactie op Serendipity_
Kos! Denk wel dat Zakynthos mooier is ☺️
Kos ben ik nog nooit geweest, wel andere eilanden en 8 jaar terug ook op Zakynthos. We waren toen al verliefd en gaan weer terug. Het is echt tropisch daar . Het is inderdaad heet op Griekenland maar gewoon rustig aan doen en er een minder actieve vakantie van maken. 💋 Ik wens je heel veel plezier op Kos!