5 Reacties
9 maanden geleden
Mijn baby is 5 maanden en ik ben al 2x met hem bij mijn oma in Spanje geweest. Eerste keer hadden we veel te veel mee, want we konden daar gewoon wassen. Wat wel heel fijn was, was dat ik 2 schone outfits bij me had in de handbagage het vliegtuig. Door de druk heeft namelijk elke keer zowel bij het opstijgen als landen een spuitluier gehad 😂. Zorg dus ook zeker voor zakjes voor de vieze kleren in je handbagage. We hebben bij mijn oma meteen op de eerste dag een campingbedje gekocht bij de Carrefour. Voor €40 ben je klaar en wij zijn van plan toch regelmatig naar mijn oma te gaan dus voor ons een logische investering. Onze baby kan slecht tegen fel licht dus de tweede keer had ik dit mee: https://www.bol.com/nl/nl/p/dooky-universal-cover-zonnescherm-kinderwagen-romantic-leaves-beige/9300000137312009/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000137312009-PMAX-C-22278327527&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmPoP5q_AZwbJ41dH_QFVnNpQ&gclid=EAIaIQobChMIyryCl-DAjAMVY5WDBx1mQAOZEAQYAiABEgLewvD_BwE. Dat was echt een uitkomst. Verder een combinatie van rompers met lange en korte mouwen, een dunne slaapzak, een zonnehoedje en zonnebrand. De Hema heeft hele leuke zwemspullen vind ik. Wij hadden onze babyfoon mee en daar was ik wel heel blij mee. Mijn oma heeft een klein appartement dus je hoorde hem eigenlijk wel heel goed vanuit de woonkamer maar toch vond ik het een fijn idee. Voor autostoeltje en kinderwagen had ik allebei speciale hoezen. Draagzak is tijdens de reis ook echt een lifesaver geweest. Zeker toen ik alleen vloog. Dit was ook nog wel een fijn ding om in het vliegtuig te hebben: Bekijk Deryan AirTraveller Vliegtuigbedje - Reiskussen met matras - compact opgevouwen op: https://www.bol.com/nl/p/deryan-airtraveller-vliegtuigbedje-reiskussen-met-matras-compact-opgevouwen/9200000002585744?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp. Hopelijk heb je er wat aan! Hele fijne vakantie
9 maanden geleden
Laat je man een wipper mee nemen. Dan kan jezelf ook even lekker zitten zonder je kind vast te houden of steeds neer te moeten leggen op een kleedje. Werkt ook fijn voor restaurants
9 maanden geleden
Reactie op BabyOktober2024
Mijn baby is 5 maanden en ik ben al 2x met hem bij mijn oma in Spanje gewee ...
O wat top! Ja onze kleine man kan ook idd heel slecht tegen fel licht dan raaktie nogal gefrustreerd 🤣🫣 wij willen in de toekomst ook echt wel vaker gaan alleen is het voor mijn vriend als zzp’er niet heel makkelijk om een week vrij te nemen bvb nu heb ik hem dit gegeven als verjaardagscadeau maar rijdt hij alsnog in zn vrachtwagen voor hun heen en een terug vracht voor zichzelf🤣 maar dan kunnen we idd makkelijker net als zon campingbedje meenemen dankjewel voor de tips! En idd wassen kunnen wij daar ook dus ik dacht zelf aan 3 korte mouwen rompers en 3 lange mouwen rompers en dan wat leuke broekjes enzo
9 maanden geleden
Reactie op plantje90
Toevallig dit lijstje van de week gemaakt omdat we donderdag op vakantie ga ...

Super dankjewel