11 Reacties
17 dagen geleden
Wij waren in echt noooooit van de all inclusive maar met baby/peuter vindt ik dit ideaal. Uitgebreid uit eten is toch anders met kinderen en dan kan je gewoon aanschuiven op elk moment van de dag. Ook kan er 1 iemand bij de kleine blijven en de ander even bij het zwembad liggen oid.
We hebben ook anderen soorten vakanties geprobeerd maar vonden dit veruit het meest ontspannen.
Wij zoeken dan wel naar een locatie waar je ook met de auto een beetje kan rondtoeren en dan plande we de slaapjes een beetje in de auto, zo konden we nog wel het eea ondernemen!
17 dagen geleden
Wij gaan over een paar weken 3 weken weg met de auto naar Frankrijk en Spanje. In Februari gaan we voor het eerst met haar vliegen naar Spanje. In de zomer plannen we een rondreis door noorwegen en eind van het jaar met de hele schoonfamilie een vere reis. Wij hebben alles al geboekt/gepland tijdens de zwangerschap om te voorkomen dat we uit 'angst' toch maar niet zouden gaan. Of we nou thuis niet slapen of op reis maakt geen verschil en dan ga ik denk ik toch liever op reis haha
17 dagen geleden
Nog geen plannen, maar cb gaf wel de tip om niet ergens heen te gaan waarvoor je baby vaccinaties nodig heeft (zoals Azië) omdat ze al zoveel vaccinaties krijgen de komende tijd. Dus ik zou daarnaar kijken en ook checken hoe de gezondheidszorg is in het land waar je heen wil. Ik zou dan zelf qua verre reis voor iets ‘veiligs’ kiezen als de VS of Nieuw Zeeland. Of binnen Europa blijven
16 dagen geleden
Reactie op Suzan86
Wij waren in echt noooooit van de all inclusive maar met baby/peuter vindt ...
Same here 😂
Voorheen duiken in Thailand, Bonaire, Gili eilanden, afgelopen jaren all in resorts met peuter (liefst met waterpark nu). We hebben een moeilijke eter en dan is all-in echt hemels, echt vakantie voor pa en ma ook 😆
16 dagen geleden
Reactie op Suzan86
Wij waren in echt noooooit van de all inclusive maar met baby/peuter vindt ...
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Wij waren “vroeger” (voor kids) ook van de langere verre reizen buiten Europa. Alles ontdekken en veel avontuur. Nu met kinderen genieten wij zelf het meeste van een vakantie waar wij nergens aan hoeven te denken en geen eten hoeven te regelen en waar kinderen ook echt kinderen kunnen zijn. Vorig jaar eerste keer all-in en mijn hemel dat was genieten.
Toen onze oudste 7 maanden was zijn we wel naar Curacao geweest. Dat was ook echt heel erg leuk. Auto gehuurd om het eiland te ontdekken (is alleen niet zo veel te beleven vonden we zelf) en een fijn huisje gehuurd op een resort met restaurant en zwembad. We gingen elke dag naar een ander strandje en dat was toen voor ons voldoende avontuur. Het is wel even wennen aan de veranderingen.
Ik overweeg nu om naar Zuid Afrika te gaan maar pas als de kleinste (Newborn) ook er van kan “genieten” dus dat zal wel 2027 worden😂
Ik ken overigens ook iemand die met een baby tweeling een rondreis heeft gemaakt op de Filipijnen en dat geweldig vond. Mij niet gezien ondanks onze vele reizen vroeger. Dus is heel persoonlijk of je het kan/wil.
15 dagen geleden
Wij zijn ook heel erg van het reizen. Zuid-Amerika, Azie en Zuid-Afrika zijn we geweest. Langzaamaan aan het orienteren wanneer een mooie leeftijd is om weer op pad te gaan. Marrokko staat hier hoog op het lijstje. :)
15 dagen geleden
Toen onze dochter 7 maanden was hebben we een roadtrip door Noorwegen gemaakt en toen ze net 1 werd een rondreis door Thailand gemaakt. Soms hadden we iedere nacht een andere accommodatie maar haar deryan tent en de draagzak gaat altijd mee. Naarmate dat ze wat ouder worden word het wat uitdagender ivm langer wakker zijn en dan meer entertaint moeten worden.