10 Reacties

3 weken geleden
Wij zijn nu op vakantie in Turkije. De vlucht is goed gegaan, alleen weinig geslapen. (Wij hebben n heel beweeglijke baby, dus kon zn energie niet kwijt in t vliegtuig). Een spinner om op te plakken is inderdaad leuk, ik had m wel echt bewaard voor t vliegtuig. Zodat t echt nieuw en interessant is. Ook n goeie uitvinding om op te kauwen trouwens, mochten er tandjes komen. Was hier wel t geval 😅😝
Wij hebben best wat speelgoed meegenomen, maar t aller interessantste is toch wel n leeg plastic waterflesje 😅
Weet niet wat voor voeding je geeft, maar ik vind t wel handig om n klein flesje afwasmiddel en flessenborstel mee te nemen. Kun je toch alles beetje schoon maken.
N lekker kleed (of tentje) om op te spelen bij t zwembad of strand is ideaal.
En wat ik echt super chill vind: n klein opblaas bootje. Kun je laagje water in doen met wat speelgoed en dan hebben ze hun eigen badje. Hier n super hit. En ook handig te gebruiken in de douche 😉

2 weken geleden
Reactie op RebeccaV
Wij zijn nu op vakantie in Turkije. De vlucht is goed gegaan, alleen weinig ...
Super fijne tips, dank je wel!!
Hier ook een heel beweeglijke baby dus ben benieuwd hoe dat gaat. En ik geef nog BV maar alsnog handig om dat mee te nemen omdat ik ook af en toe kolf. Staat op de lijst ;)
Hele fijne vakantie nog, geniet er van!

2 weken geleden
Reactie op LN-3
Die zag ik ook! Dank je wel voor het delen!
Twijfelde er over omdat mijn z ...
Ik heb dat bedje ook gekochte toen we in mei op vakantie gingen. Mn dochtertje was toen 6 maanden en vond dat ding super onhandig en heb t dus niet gebruikt. Ik vond m niet practisch qua formaat en dan de stoelen er naast (misschien ook omdat we nog 2 andere kinderen hadden en t daardoor qua ruimte en rust niet praktisch was haha).
Dat was mijn ervaring hoor, heb ook genoeg positieve verhalen hier op het forum over gelezen

2 weken geleden
Wij hadden een groot hydrofiele doek mee om over de buggy te doen zodat hij kan slapen zonder steeds geprikkeld te worden op een druk vliegveld. Er was uiteraard airco binnen.
En het zonnedoek van de draagzak gebruikt om over z’n ogen te doen. Al met al heeft die 2x30 min geslapen in vliegtuig en 30 min in buggy!