8 Reacties

vorige week

Je zou het altijd kunnen proberen.. Men zegt dat als de kleine het vol kan houden tot 12:30 zonder moeite dat ze dan oa wel over kunnen naar 1 dutje. Mijn zoontje doet al een tijdje maar 1 dutje en sindsdien gaan ze dutjes ook veel makkelijker (lees niet huilen wanneer hij na bed moet)

vorige week

Hier ook al over op 1 dutje! Of ze nou wakker is om half 7 of om half 9 in de ochtend, ze weigerd een ochtend dut te doen. Zelfs in de auto. Nu slaapt ze van half 1 tot half 4! En dan rond 7 uur weer naar boven. Dit gaat super! Valt sneller in slaap en is veel gezelliger sinds!

vorige week

Reactie op roeliieen

Je zou het altijd kunnen proberen.. Men zegt dat als de kleine het vol kan ...
Dankjewel! Proberen kan idd geen kwaad :)

vorige week

Reactie op Dien28

Hier ook al over op 1 dutje! Of ze nou wakker is om half 7 of om half 9 in ...
Wat fijn om te horen dat het bij jullie zo goed werkt! Ik ga het morgen eens uitproberen, ben benieuwd!

vorige week

Bij ons een fase geweest. Nu weer terug naar 2 dutjes. Las ook in blogs van slaapconsulenten dat het aanbevolen is om tussen 16-18 maanden over te gaan naar 1 dutje

vorige week

Reactie op Pihu14

Bij ons een fase geweest. Nu weer terug naar 2 dutjes. Las ook in blogs van ...
Dankjewel voor je reactie! Goed om te weten :)

vorige week

Hier al 2 weken over op 1 dutje. Eerst een periode een dag 2 dutjes, andere dag 1 dutje. Maar nu dus permanent. Hij is van 15-10

11 uur geleden

Ik heb daar ook een probleem mee, mijn zoon 14 maanden doet nog 2 slaapjes. Meestal 06.15 smorgens wakker en is dan tegen half9 moe dan slaapt hij soms 1.5 uur soms ook maar een half uur. Dacht probeer dat 1e slaapje weg te halen want smiddags sliep hij dan maar een uur en dan werd hij tegen 18..00 moe. Maar als ik dat 1e slaapje weg laat slaapt hij net zo goed maar max 1.5 uur smiddags