6 Reacties
2 dagen geleden
Zolang ze gelijk gaan huilen als het gebeurt en niet scheel kijken of gaan overgeven, gewoon goed in de gaten houden dan is er meestal niks ernstigs aan de hand. Eergisteren viel mijn zoontje keihard op z鈥檔 achterhoofd, maar verder niks aan de hand, behalve heel hard krijsen (en ik ook馃ス) snap dat je geschrokken bent hoor!!
2 dagen geleden
Goeiemorgen! Dat was vast enorm schrikken! Hou je hart maar vast, dit zal vast niet de laatste keer zijn dat zoiets gebeurd 馃檲
Hier elke dag een nieuwe show van jackass! 馃槀 De mijne rolt/valt regelmatig van de bank of van tafel af. (Ja hij klimt hier op de salontafel en bijzettafeltjes en op z'n eigen speelgoed om op de tv kast te klimmen馃槄)
Laats van een opbergbankje af, heel hard met zijn hoofd tegen een grote kast aan, dikke bult! Volgende dag niks aan de hand, bult weg en alleen nog een lichte blauwe plek te zien. Waar die overigens mee vol zit, blauwe plekjes van klimmen, stoten en vallen.
Goed dat je de huisarts gebeld hebt hoor omdat je het eng vind! maar volgens mij kunnen ze best een stootje hebben en meer hebben dan we denken馃鈽猴笍
gisteren
Oh ik schrik me ook altijd helemaal kapot als ze hard valt. Schiet van alles door m鈥檔 hoofd. Maar na de eerste huilbui lijkt ze er geen last meer van te hebben dus ik moet gewoon wat harder worden denk ik馃槄 Dochtertje van een buurvrouw kopte laatst de glijbaan terwijl ze omhoog klom. en ik dacht echt oooh die is al haar tanden kwijt. Maar na een knuffel van mama was ze al snel weer ok茅 en ging ze verder spelen. Maar sowieso beter een keer teveel gebeld dan een keer te weinig.
Begin er al een beetje aan te wennen. Kan haar moeilijk heel de dag handje vasthouden en ze is zo snel. Ze lijkt er in ieder geval wel wat van te leren als ze wat doms probeert en zichzelf pijn doet.
gisteren
Dat is schrikken idd. Hier was hij een x van onze hoge boxspring gerold. Laast nog van de bank, omdat hij het ineens heel grappig vond om zich naar achteren te lanceren. Die zag ik ook niet aankomen. Kan gebeuren. Ze zullen nog wel vaker vallen. Meestal krijgt hij hier een koekje na een harde knal en dan is t weer goed 馃槄
gisteren
Hier gister voor het eerst van de bank afgevallen. Gelukkig was ik er niet bij maar mijn man hihi. Ik kan dat soort dingen ook niet goed zien. Dikke bult op zijkant voorhoofd. Even dikke tranen en daarna stond mw gewoon weer op de bank te springen dus ze heeft er ook niets van geleerd. Probeer haar te leren eerst met de beentjes naar beneden te gaan en dat pikt ze snel op. Alleen in sommige situaties wil ze te snel van de bank af en ja dan gaat het mis. Wat goed dat je gebeld hebt! hoop dat je geruststelling vind in de reacties