12 Reacties
één maand geleden
Welkom! En gefeliciteerd 💋
Dat zal vast schrikken zijn geweest! Maar wat knap dat hij nog zo lang is blijven zitten na de gebroken vliezen en wat super dat hij het nu zo goed doet!
Mag je bij hem in het ziekenhuis blijven?
Veel sterkte, liefde en geluk!💙🩵
één maand geleden
Reactie op Ambermarijke
Welkom! En gefeliciteerd 💋
Dat zal vast schrikken zijn geweest! Maar wat ...
Dankjewel❤️ het was zeker schikken ja afgelopen weken zijn echt een rollercoaster geweest en op overlevingstand doorgaan dus het is heel gek dat hij er al is en om erbij te komen met me hoofd ofzo. Maar ik mag gelukkig zolang hij hier ligt ook hier blijven dat scheelt al heel erg!
één maand geleden
Gefeliciteerd en veel sterkte in het ziekenhuis ❤️ mijn eerste zoon is met 30+4 geboren. We zijn toen 3 maanden in het ziekenhuis geweest. Het is een lange weg maar nu gaat het heel goed met hem ✨
één maand geleden
Reactie op Preemiemum
Gefeliciteerd en veel sterkte in het ziekenhuis ❤️ mijn eerste zoon is met ...
Dat is zeker een lange weg! Ik vind dat ook heel verwarrend hier want aan de ene kant zeggen ze ga er vanuit tot de uitgerekende datum en aan de andere kant hadden ze het net al over stappen ondernemen om naar huis te kunnen dus ik blijf het voor mezelf echt per dag bekijken hij doet het goed en we hebben gelukkig veel rust om lekker te buidelen
één maand geleden
Reactie op Littlebutterfly
Dat is zeker een lange weg! Ik vind dat ook heel verwarrend hier want aan d ...
Dat is heel goed om die houding in te nemen. Maar kan zo lastig zijn met alle ups en downs. Wij moesten wat langer blijven omdat mijn zoon erg klein was bij de geboorte (680g). Ik hoop heel erg dat jullie snel naar huis kunnen. Wij zijn uiteindelijk met monitor en sonde anar huis gegaan dus er kan ook nog van alles gedaan worden met dat soort tussen stappen. Fijn dat jullie al wat rust kunnen vinden in het ziekenhuis. Dat wordt thuis vast alleen maar beter!
één maand geleden
Gefeliciteerd met jullie zoon! ❤️
Ik zou 4 oktober uitgerekend zijn maar kreeg een spoedkeizersnede op 18 augustus! Ik had zwangerschapsvergiftiging en hij was te klein, ging niet lekker in de buik en moest eruit. Ik was 33+2 weken. Is geboren met 1462 gram en 41 cm.
Deed het vanaf dag 1 super goed.
Hij heeft nog 3 weken in het ziekenhuis gelegen en mocht daarna met sonde naar huis. Na 10 dagen was de sonde er ook uit en nu gaat het nog steeds goed. Vorige week was hij 3600 gram en 51 cm.
Succes de komende tijd!
Jullie kunnen dit 🫶
één maand geleden
Reactie op Preemiemum
Dat is heel goed om die houding in te nemen. Maar kan zo lastig zijn met a ...
Oh wauw dat is wel heel erg klein ja! Maar wat fijn dat je uiteindelijk met al die hulp naar huis kon en daar Verder kon genieten!
één maand geleden
Gefeliciteerd met je zoontje! Wat fijn dat hij toch nog 6 weken bij jou is blijven zitten! En super fijn dat je bij hem in het ziekenhuis mag blijven. Kan je daar wel ook een beetje je rust vinden voor je herstel enzo? Wat zijn de dingen die bij hem nog moeten verbeteren voor hij naar huis mag?
Mijn zoontje is 2 oktober geboren met 33+4 en ligt helaas nog steeds in het ziekenhuis. Ik denk dat het een goede houding van jou is om van de uitgerekende datum uit te blijven gaan, ookal lijkt het opeens positiever. Wij zijn afgelopen weken ook paar keer teleurgesteld daardoor.
Laat het vooral weten als het je leuk/fijn lijkt om contact te houden. Ik heb gemerkt dat het soms best eenzaam kan voelen omdat de premature wereld en tijd na de bevalling zo anders is dan bij een voldragen baby en mensen dat niet altijd snappen.
Sterkte de komende tijd! Hopelijk gaat het bij jullie allemaal snel weer goed! 🍀
één maand geleden
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Het is echt wel even schrikken als ze zo vroeg ter wereld komen.
Ik zie op je profiel dat je al een kindje van 2 hebt. Het is heel anders dan een voldragen baby verzorgen, heb ik ook gemerkt.
Ik ben 18 september bevallen met 34+1 weken van een tweeling. Na 3 weken ziekenhuis mochten ze gelukkig mee naar huis! Zo mini dar ze waren vond ik dat heel spannend.
Hopelijk mogen jullie ook snel naar huis 😊
één maand geleden
Reactie op em7
Gefeliciteerd met je zoontje! Wat fijn dat hij toch nog 6 weken bij jou is ...
Jij ook van harte gefeliciteerd met je zoontje! Mogen jullie ook bij hem in het ziekenhuis blijven? Opzich vind ik het wel fijn in het ziekenhuis ofzo tuurlijk mis ik mijn man en andere zoon in dit traject heel erg maar ik heb hier juist de rust. Ik kan me volledig op de baby focussen en afentoe de nachten nog wat uit handen geven is ook wel lekker want ik merk dat ik extreem moe ben ook door alle emoties. Volgens de checklist zou hij van de monitor af moeten en dan zou hij naar huis kunnen met zonde voeding dus de artsen hadden het er al over dat hij eventueel na het weekend al thuis zou kunnen zijn als alles goed blijft gaan maar ik merk daarin wel dat ze vrij snel willen gaan. Hij heeft de afgelopen 2 dagen wat meer dipjes in zijn saturatie en hartslag en soms ook wat diepere en langere dipjes. Vandaag hadden ze het over coffeine maar dat willen ze eigenlijk niet doeb omdat hij dan 3 dagen langer aan de monitor moet. Ik moet nu qua borstvoeding afwisselen per voeding dus de ene voeding zonde en de ander ook aan de borst erbij omdat hij anders te veel dipt en zakt en ik vind zelf dat hj daar nog best wat tijd in mag krijgen om dat eerst onder de knie te hebben voordat we praten over naar huis gaan. Wat heeft jou zoontje nog nodig? En hoe is het met hem? Het lijkt me heel fijn om contact te houden want inderdaad het is soms eenzaam en heel emotioneel allemaal!
één maand geleden
Reactie op MamaEm
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Het is echt wel even schr ...
Dankjewel! Dat is zeker schrikken ja! En het verschil in alles met een voldragen kindje is zo extreem groot! Wat fijn dat jou kindjes al thuis zijn! Maar kan me voor stellen dat het super spannend is!
één maand geleden
Hee!
Mijn uitgerekende datum was 25 oktober. Uit eindelijk na veel complicaties met 29+6 bevallen van 2 jongens op 15 augustus.
Wij hebben 15 dagen nicu en 30 dagen high care gehad. Beide jongens hebben vanaf de start uitzonderlijk goed gedaan. Ik heb tegen de arts gezegd dat ze het na de geboorte deden volgens het boekje. Maar de arts gaf mij ongelijk, ze deden het beter dan de boeken zouden zeggen.
Ik merk dat mensen die dit niet zelf hebben meegemaakt zich ook geen voorstelling kunnen maken. Mocht je contact willen stuur gerust een pb.