Zijn er hier dames die na een langere periode van de fles geven alsnog succesvol over gegaan zijn op live voeden?
Onze zoon is nu 4,5 week oud en zolang krijgt hij ook al de fles. We hebben een pittige start gehad en voor ons beide lukte borstvoeding in het begin niet. Borstvoeding is wel mijn wens en gelukkig kan ik door kolven hem in ieder geval van moedermelk voorzien
We zijn al in contact met een fijne lactatiekundige en met haar tips al veel aan het oefenen geweest. Afgelopen week hebben we beide last van spruw gehad en zijn we even gestopt met oefenen omdat het voor beide pijnlijk was.
Vandaag voor het eerst weer geprobeerd om aan te leggen en dit keer voor het eerst met een tepelhoedje. Dit ging helaas niet goed. Misschien ook door mij want ik snapte het tepelhoedje denk ik niet goed, hij trok het er steeds vanaf.
Ik ben best wel verdrietig en bang dat we eigenlijk te laat zijn nu hij al zo lang de fles krijgt. De lactatiekundige zegt dat het er niet makkelijker op wordt maar dat het nog steeds wel kan gaan lukken om live te voeden.
Ik ben op dit moment een beetje hopenloos en hoop ergens toch dat er mensen zijn met een positief verhaal