13 Reacties

12 dagen geleden

Misschien van tevoren een kruikje klaarmaken en deze in de kinderwagen leggen?

12 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde. Leg de jas eerst open al in de bak van de kinderwagen zodat ik hem meteen z’n jasje aan kan doen en een dekentje voor erover. Blijft even een gedoe helaas met de aankomende seizoenen🤪

12 dagen geleden

Jasje in de kinderwagen? Of wikkeldoek?

12 dagen geleden

Dit hebben wij ook! Weten jullie of zo’n winterpakje mag in de maxicosi? Dat zou nog een idee zijn, dacht ik. Niet alleen een jasje, maar echt zo’n onesie, bedoel ik dan

12 dagen geleden

Je hebt ook zon wikkeldeken met voetjes als je die gebruikt in de maxi cosi til je kindje met deken en al over in de wagen

12 dagen geleden

Kan de maxicosi niet op de wielen van de kinderwagen, daar heb je vaak ook adapters voor, voor kleine wandelingetjes ideaal.

12 dagen geleden

Zou inderdaad kruiken leggen in de kinderwagen bak. Zelf hebben we adapter dat de maxicosi past op het onderstel van de kinderwagen, zodat je deze zo uit de auto erop kan klikken.

12 dagen geleden

Reactie op blauwborstje

Zou inderdaad kruiken leggen in de kinderwagen bak. Zelf hebben we adapter ...
Maar als je voor een langere periode gaat wandelen is dit niet zo handig. Baby mag niet zo lang in een maxicosi toch?

12 dagen geleden

Reactie op m.anon

Maar als je voor een langere periode gaat wandelen is dit niet zo handig. B ...
Klopt, dat zou ik alleen doen als je maar kort weg gaat met de baby. Als je echt op pad gaat zou ik idd de bak van de kinderwagen voorverwarmen. Evt kan je in de voetenzak een winterjasje over haar heen leggen, en dat aan doen voor ze echt uit de auto komt.

12 dagen geleden

Wij doen wel een jasje of wol pakje aan in de voetenzak in de maxicosi. Als ze slaapt heeft ze ook een deken en dat lijkt me hetzelfde als de voetenzak. Dus buiten is het echt een stuk kouder. Ook aan het begin in de auto en buiten. Als de auto warm is rits ik de zak wel open. Misschien toch een jasje aan?

11 dagen geleden

Ik doe niets extra's bij overgangen. Hij heeft het binnen 2 tellen wel weer warm. In de auto heeft hij een dekentje of voetenzak en in kinderwagen een dekentje. Die paar seconden zonder dekentje of voetenzak accepteert hij prima

11 dagen geleden

Reactie op Misty1995

Ik doe niets extra's bij overgangen. Hij heeft het binnen 2 tellen wel weer ...
Dan heeft hij trouwens wel een extra vest aan volgens het: je eigen kleding +1 extra laagje'

11 dagen geleden

Bedankt voor al jullie reacties tot nu toe! Leuk om te lezen hoe iedereen dit doet!