22 Reacties

één maand geleden

Mijn vliezen braken, dag ervoor verloor ik mn slijmprop met wat bloed, verloor de slijmprop Lnlanger alleen nooit met bloed. Verder geen aanleiding dat mn vliezen ,ouden breken , anders had ik zeker een puppypad inn bed gelegd, die had ik namelijk wel gekocht, alleen nog niks mee gedaan 😂 ik was 38.3. gisteren precies 3weekjes

één maand geleden

Ik ben bevallen met 40+3. Een aantal dagen ervoor en de dag zelf best wat slijmprop verloren. Met 40+2 was de baby nog niet eens ingedaald dus zag het zeker niet aankomen. Het begon bij mij met weeen, die ik herkende als menstruatiekrampen. Begon om 2 uur ‘s nachts en de volgende dag om 3 uur ‘s nachts is mijn baby’tje geboren. En de borstvoeding kwam pas echt na de bevalling op gang ik had geen last van lekken ervoor.

één maand geleden

Reactie op rachelnoemi

Ik ben bevallen met 40+3. Een aantal dagen ervoor en de dag zelf best wat s ...
Oh en de laatste dag idd slijmprop met bloed en die dagen ervoor zonder bloed.

één maand geleden

Bij mij braken mijn vliezen met 37+3 toen ik mij wilde omdraaien in bed. Ik had nog geen voorweeen gehad en heb ook de slijmprop niet gezien, dus het kwam voor mij toch vrij onverwacht! Mijn borsten gaven af en toe een druppel maar mijn melkproductie is nu volgens mij goed op gang

één maand geleden

Vandaag is voor mij ook de uitgerekende datum maar voel ook nog helemaal niets. Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ook geen melk productie of wat dan ook. Twee weken geleden wou het zkh m'n baby'tje al halen omdat ik 1x positief testen op suiker. Sinds dien nooit een suiker boven de 5 gehad dus ik heb mij hard gemaakt om niet ingeleid te worden. Nu nog steeds erg blij met die keuze, maar wat een onzekere tijd en waar doe je goed aan. Met 40+5 dagen weer een afspraak in het zkh en dan kijken we wel weer verder. Succes met de laatste loodjes 🥰

één maand geleden

Ik ben ook vandaag uitgerekend en helaas hetzelfde! Geen tekenen van de start van een bevalling, slijmprop zover ik weet nog niet verloren. Hoop dat we snel aan de beurt zijn.

één maand geleden

Hier bevallen met 37+3 ik had ineens heel veel pijn in mn bekken regio, en heel veel onrust in mn lijf, wist mezelf geen houding te geven en mn partner hoe lief ook wilde met alles helpen en vroeg ook wat kan ik voor je doen en het enige wat ik tegen hem kon zeggen was ik wil geen pijn... en qua borstvoeding ik lekte sinds week 19 al hier en daar wat na de 32 weken is dit flink meer geworden bijna 30 cc totaal in de vriezer kunnen leggen wat goed van pas is gekomen :) en nu blijft mn productie een beetje hangen op +/- 30 cc per kolf sessie...

één maand geleden

Reactie op Cgr

Vandaag is voor mij ook de uitgerekende datum maar voel ook nog helemaal ni ...
Je bent zeker niet de enige! Gelukkig ben ik negatief getest op suiker dus ik denk dat het maar gewoon afwachten is. Manlief is vandaag positief getest op corona (just my luck) dus ik ga straks met mijn moeder naar de vk. We sliepen al apart omdat onze slaapkamer op zolder is en een beetje ver is van het toilet, dus hopelijk krijg ik het niet! Jij ook veel succes met de laatste loodjes en bedankt voor je reactie!

één maand geleden

Reactie op Futuremom28

Ik ben ook vandaag uitgerekend en helaas hetzelfde! Geen tekenen van de sta ...
Vreemd hè? Dit is mijn eerste kindje en ik heb het gevoel dat het nog zeker weken gaat duren, maar dat is natuurlijk niet zo! Ik kan maar niet beseffen dat ik binnen twee weken zeker mama zal zijn. Ik hoop dat het bij jou allemaal vlotjes verloopt!

één maand geleden

Reactie op EmiliaNyx

Vreemd hè? Dit is mijn eerste kindje en ik heb het gevoel dat het nog zeker ...
Nou voor mij ook de eerste en dat gevoel heb ik dus ook! We zitten hier zooo in afwachting. Ik hoop bij jou ook! Hou me maar op de hoogte 😊

25 dagen geleden

Ik was afgelopen zondag uitgerekend maar ook hier nog geen baby.. ik vraag me af dat, mocht het gaan beginnen, hoe snel het dan mag gaan🥰 ik heb wel wát lichte krampjes maar geen idee of dat iets is.. Zo spannend allemaal (1e kindje)

25 dagen geleden

Ik kreeg s'morgens tegen 6 uur ineens weeën Die al snel vlot achter elkaar aan kwamen om kwart over 2 smiddags was ze er ook al.. 🤭

25 dagen geleden

Ook voor mij vandaag de uitgerekende datum. Vrijdag wordt er vanuit de vk contact opgenomen met het ziekenhuis wat de mogelijkheden zijn om in te leiden volgende week. Dan heb ik aankomende maandag een afspraak bij de vk om te gaan strippen. Hopelijk meldt de kleine meid zich toch nog zelf maar totaal geen symptomen 🥲 Wij wonen 4 hoog zonder lift en het wordt nu een beetje te lastig om de deur uit te gaan 😅

25 dagen geleden

Ik werd ineens ingeleid, maar die dag had ik sochtends helemaal niets op een iets verstreken baarmoedermond na en 3 uur later zat ik op 2cm met lichte weeen op de ctg. Ik merkte enkel dat de slijmprop er in stukjes uit kwam, de dag ervoor meeeeega nesteldrang en had toen 14 dagen voorweeen. Niet heel veel bijzonders dus. Als de inleiding niet was gebeurd waren we rond dezelfde tijd ook ouders geworden

25 dagen geleden

Reactie op Lieke1515

Ook voor mij vandaag de uitgerekende datum. Vrijdag wordt er vanuit de vk c ...
Spannend! Ik had begrepen dat strippen alleen kan als je ontsluiting hebt, klopt dat?

25 dagen geleden

Reactie op Maartje3093

Spannend! Ik had begrepen dat strippen alleen kan als je ontsluiting hebt, ...
Ik had gister inderdaad welgeteld een halve centimeter ontsluiting 🤭

25 dagen geleden

Reactie op Lieke1515

Ik had gister inderdaad welgeteld een halve centimeter ontsluiting 🤭
Hahaha en toen deden ze het ook al wel, strippen?

25 dagen geleden

Reactie op Maartje3093

Hahaha en toen deden ze het ook al wel, strippen?
Het strippen staat voor aanstaande maandag op de planning. VK hoopt dat de kleine van het weekend toch nog komt. Ziekenhuis gaat niet akkoord met ‘te snel’ inleiden 🤭

25 dagen geleden

Voor mij vandaag ook de uitgerekende datum! Gister bij de gynaecoloog geweest, helaas nog niet te strippen, enkel een wat verstreken tuut. Mocht de kleine zich niet melden staat de volgende afspraak aanstaande maandag met 40+5. Opnieuw proberen te strippen, eventuele inleiding bespreken en serotiniteit controle. Hopelijk meldt ze zich gewoon een deze dagen!!🤞🏻🤞🏻

25 dagen geleden

Reactie op EmiliaNyx

Vreemd hè? Dit is mijn eerste kindje en ik heb het gevoel dat het nog zeker ...
Ik heb ook precies dit!