8 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben ook de ventilatie aan, zolang het maar niet op hem gericht staat is het volgens mij ok茅.

6 maanden geleden

Reactie op Apple91

Wij hebben ook de ventilatie aan, zolang het maar niet op hem gericht staat ...
Het staat gericht op zijn bedje dus het komt wel op hem (laagste stand). Ik heb geen idee waar ik het anders naartoe moet richten 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op Liana92

Het staat gericht op zijn bedje dus het komt wel op hem (laagste stand). Ik ...
Je kunt eventueel als het afkoelt de ventilator voor het raam zetten en dan richting het plafond richten. De continue ventilatie op bezweet lichaam en in het gezicht kan er juist voor zorgen dat ze ziek worden had ik gelezen.

6 maanden geleden

Hier is het 33 graden dus ook ventilator aan. Het bedje is dicht bij het voeteinde dus hij staat daar soort van op gericht met de draaiende stand. Er komt dus wat wind door de kamer maar niet direct op hem. Of het wat scheelt voor hem; geeen idee 馃槄

6 maanden geleden

Wij hebben een ventilator aan het plafond staat ook op stand 1 laat ik ook aan

6 maanden geleden

Ik heb ook de ventilator aan staan, hij staat naast de commode op het raam gericht langs zijn bed op, zo waait er wel klein fris windje door de kamer maar niet op hem gericht

6 maanden geleden

Nou moest toch echt weer de ventilator aanzetten en op zn ledikantje richten. Hij werd om 3 uur piepend wakker en zeiknat van het zweet. De temperatuur was opgelopen tot 32 graden in zn kamer. Niet te doen.

6 maanden geleden

Hier stond ook de ventilator naar het bedje toe de hele nacht, maar hij slaapt bij ons op de kamer dus we hebben ook wel gecheckt of het goed ging (hij heeft heerlijk geslapen). Hier ook 30+ graden in de slaapkamer. Ik heb hem ook in slaap moeten krijgen voor de ventilator op bijna standje maximaal. Toen ik de ventilator verplaatste begon hij weer te wurmen en te jammeren. Dus als het nodig is, gewoon doen. Gelukkig gaat het hier vanmiddag flink afkoelen 馃ぉ