Hi,
Mijn kleine vent van 3+4 weken drinkt 120cc aan kruidvat voeding.
Nu geeft hij soms een mondje na de voeding wat heel normaal is, maar hij geeft soms na 2 uur echt wel een verdikt "mondje" terug. De ene keer minder dan de andere.
Afgelopen nacht was die zo aan het kreunen en echt moeilijk aan het doen om het er uit te krijgen.. dan kwamen der ook echt wel flinke mondjes terug.. hij huilt niet wanneer dit gebeurd.. als we minder voeding geven is het echt oorlog erna, we boeren tussendoor en houden hem recht op voor 30min na de voeding. Nu hebben we de cosleeper schuiner gezet voor vanacht. Maar zijn er misschien andere oplossingen voor? Eventuele andere voeding? Hij groeit wel waanzinnig goed, vorige week 3540 en vandaag 3850.
Alle tips zijn welkom, want mijn nachtrust wordt er ook minder door merk ik omdat ik hem zo in de gaten houdt snachts..
Afgelopen week waren wij bij de osteopaat en zij gaf aan dat zij meerdere kinderen heeft met klachten, die Kruidvat voeding krijgen. Zij adviseerde dan ook om Nutrilon of een ander merk te gebruiken. Misschien een idee om over te stappen qua voeding?
Ik denk dat je zoontje teveel voeding krijgt. Je kan beginnen met minder cc ...
Hebben we geprobeerd, maar dan is het daarna echt oorlog.. we doen wel als hij de fles niet op krijgt het laten staan maar dan heeft hij het ook als nog en dan hebben we het over 60cc..
Afgelopen week waren wij bij de osteopaat en zij gaf aan dat zij meerdere k ...
Ik heb hier dus vaker van gehoord inderdaad.. maar dan de vraag welke voeding😅
Zie ook veel voeding wat voor spugen is, want wil niet blijven overstappen zeg maar..
We hebben nu de difrax flessen met s speen, is der nog een kleinere speen? ...
De nummer 1 speen van Dr Brown is kleiner. Of de prematuur speen.
Dr Brown (smalle hals) en difrax spenen passen op beide flessen.
je hebt dan de prematuur speen - Dr Brown 1 - difrax S - Dr Brown 2 - Difrax M - dr Brown 3 qua volgorde even uit mijn hoofd.