7 Reacties

18 dagen geleden

Ik heb zelf 3 jaar geleden mijn tongriem door laten knippen, dit omdat ik verschillende klachten ervaarde zoals slissen. Ik weet dat je het beter nu kunt doen want er lopen nu nog geen zenuwen etc door heen, dit is op latere leeftijd wel waardoor de impact van z’n operatie op latere leeftijd veel groter is. Ik zou het doen, je kindje heeft er later echt profijt van☺️

18 dagen geleden

Wij hebben dit afgelopen vrijdag laten doen bij onze zoon. Het losmaken is zo gepiept, hij heeft er amper last van gehad voor m’n gevoel en kon gelijk erna weer aan de borst drinken. Een lactatiekundige heeft ervoor en erna mee gekeken. Dit voelde gelijk iets soepeler dan ervoor, dus merkte wel verschil.

18 dagen geleden

Wij hebben het afgelopen vrijdag ook laten doen voor onze dochter. Het was een korte ingreep en we kregen de indruk dat ze meer last had van het feit dat we haar handen goed moesten vasthouden dan van de ingreep zelf, ondanks dat ik er wel klamme handjes van kreeg en we het haar liever niet gunde 🫣. Maar liever nu dan over een aantal jaar..

18 dagen geleden

Als ik je een tip mag geven; ga naar een tongriemkliniek. Die in Groningen kan ik je echt aanraden. Ze zijn heel erg kundig en je krijgt goede nazorg. Dat is minstens zo belangrijk!

18 dagen geleden

Ik adviseer het tongriemkliniek in Groningen. Nazorg is heel belangrijk anders kan het terug groeien, dus doe echt de oefeningen. Je kleintje gaat het niet leuk vinden, maar zet aub door met de oefeningen. Mijn zoontje had een tekorte tongriem en lipband. Hij kon niet aan de borst, maar ook geen vacuum zuigen aan de fles. Alles liep er naast en hij viel erg veel af. Na het klieven ging het al beter, maar hij moest natuurlijk wel leren om te drinken.

18 dagen geleden

Wij zijn toevallig vandaag geweest in Nijmegen! Werd heel fijn de tijd genomen en het laseren was zo gepiept inderdaad.. We gaan over een weekje weer terug voor na controle!

16 dagen geleden

Bij mijn zoon hebben ze die als baby bij de kinderarts gewoon doorgeknipt doet blijkbaar geen pijn en het helpt