15 Reacties
19 dagen geleden
Als je gaat douchen haar meenemen in de badkamer in een wipstoel bijv en lekker stomen
19 dagen geleden
Reactie op Sosaev
Wat enorm naar. Hoe oud is ze nu? Ik denk dat je alles al doet wat je kán d ...
4 weken nu
19 dagen geleden
Reactie op Herlinda
Hier ook al bijna twee weken verkouden. Wat duurt dat lang hè..
Ja duurt echt lang t is zo sneu..
19 dagen geleden
Reactie op Rosso
Hier ook herkenbaarheid. Zoon nu ruim een week verkouden. Ik gebruik ook de ...
Ja dat doe ik ook elke keer. Moet zeggen heb nu een ui gesneden het stinkt op de kamer maar het helpt wel een beetje. Het is minder erg dan gisteren
19 dagen geleden
Wat bedoel je met pompje? Neusspray? Die zou ik achterwegen laten want dat doet niets (rotgang erin en eruit volgens de kinderartsen).
Het beste is zoutoplossing (otrivin monodose of zelf maken) icm de neusjesreiniger van otrivin.
Helaas ervaringsdeskundige hier, dochtertje binnen 72u verkouden en ons oudste zoontje 2x RS en Rhinovirus gehad in z’n eerste levensjaar met telkens opname in zhuis.
19 dagen geleden
Reactie op S_2021
Wat bedoel je met pompje? Neusspray? Die zou ik achterwegen laten want dat ...
Nee geen neusspray lijkt me zo niet fijn voor die kleintjes.
Ik heb inderdaad die otrivin monodose met neusjesreiniger! Dat werkt wel goed maar het is gewoon zo zielig dat het elke keer zo heftig ‘s nachts is
17 dagen geleden
Een heel klein beetje. Overdag echt nergens last van. Voor het na bed gaan. Leg ik een ui op de kamer en doe ik er haar neusje schoonmaken. En dat doe ik snachts ook. En dan vervolgens wordt ze weer wakker dat het neusje vol zit.. zodra we dr op onze buik leggen dan gaat het goed. ( ze ligt dan zelf ook op dr buik)
Weet niet wat ik nog meer kan doen.
Moeten wel volgende week na osteopaat hopelijk brengt dat met het neusje ook verschil.
17 dagen geleden
Reactie op momtobe202410
Een heel klein beetje. Overdag echt nergens last van. Voor het na bed gaan. ...
Heb je het hoofdeinde van het bedje wat verhoogd? Als ze plat op haar rug ligt dan loopt het snot vast in de keel/neus, dus het kan helpen haar wat schuiner omhoog te leggen. Of een reflux kussentje of een handdoek opvouwen en onder het hoofdeinde van het matrasje.
10 dagen geleden
Reactie op Herlinda
Is de verkoudheid al over? Hier na 3,5 week nog steeds. Met name in de nach ...
Hier is het na ruim 2 weken duidelijk minder. Ik hoef de monodose en inhalator niet meer te gebruiken, maar helemaal over ook nog niet.
Wat duurt het lang hè? Ik ben nu zelf wel weer verkouden, dus ik ben benieuwd of hij de volgende ronde weer meepakt 😞
10 dagen geleden
Reactie op Herlinda
Is de verkoudheid al over? Hier na 3,5 week nog steeds. Met name in de nach ...
Nee nog niet heleaal over. De ene nacht beter dan de andere.. wel gister 6 weken controle gehad in ziekenhuis. Hoorde geen slijm op de longen. Extra naar gevraagd