5 Reacties

vorige week

Hier hetzelfde met mijn zoontje van 21-10! Kan zijn kamer ook niet meer uitlopen, moet echt wachten tot hij slaapt, zodra hij merkt dat ik “weg” ben is het huilen. Wordt bijna de hele dag gevolgd in het huis haha.

6 dagen geleden

Jep herkenbaar! Mijn dochter is van 11-10. Sommige dagen gaat het beter. Als ik in dezelfde ruimte ben dan wil ze ook wel zelf spelen, als ik weg loop dan is het huilen tot ik terug ben. Doet ze ook zo bij haar vader/mijn man. Ook op de opvang huilt ze als leidster wegloopt, zelfs als er een ander nog in de ruimte is.

4 dagen geleden

Die van mij is ook van 13-10, exact hetzelfde! Zolang ik maar in dezelfde kamer ben is het goed maar als ie door krijgt dat ik opsta moppert ie direct

4 dagen geleden

Hier precies hetzelfde! Ik herken het juist nog wel van mijn oudste en weet dat het vanzelf weer overgaat. Neemt niet weg dat het soms wel pittig is en je soms niets gedaan krijgt 😂

gisteren

Heel herkenbaar mijn dochtertje is van ,3-11-24 als ik bij haar ben is een niks aan de hand maar zodra ik weg loop Oh als een malle achter me aan kruipen en moord en brand schreeuwen huilen krijsen. Bij de gastouder ook dan zet ik haar bij de kinderen neer en loop ik weg en dan begint het al huilen huilen.. vind ook wel sneu maar ergens weet ik ook het hoort erbij helaas😅