35 Reacties

2 maanden geleden

Ik word vooral bezig gehouden door m'n zoontje van 1.5 🤣 De dagen dat hij thuis is zijn hetzelfde als voorheen, ik ga er met hem op uit en doe het "normale" huishouden. En 2 dagen per week gaat hij naar de opvang, die dagen gebruik ik om te rusten en nesteldrang-achtige klusjes te doen wat niet lukt met hem thuis. Verder gewoon genieten van de momenten met hem alleen en in het weekend met met z'n drieën🥰

2 maanden geleden

Mijn zoontje van 4 elke dag sochtends naar de kinderopvang brengen en smiddags ophalen (woon in Duitsland, school begint met 6 hier). Daar tussen in, ontbijt lunch en avondeten maken. Af en toe een wasje en een boodschapje. Maar vooral veel liggen en dutjes doen :-)

2 maanden geleden

Genieten van ons zoontje van 2,5 zolang hij nog de volle 100 procent aandacht krijgt 🥰 zo benieuwd hoe het gaat zijn met z’n viertjes

2 maanden geleden

hier nog dreumes van 15 maanden. Dus stilzitten hoef ik niet bang voor te zijn.

2 maanden geleden

Ik heb al ruim een week verlof en wat ik zoal doe; bijkletsen met vriendinnen, uit lunchen/bios/date met mezelf. Lekker nestelen/grote schoonmaak in huis. Vriezermaaltijden koken. Tijd met partner doorbrengen. En vooral heel veel luieren/dutjes. Heerlijk!

2 maanden geleden

Ik ben nu een week met verlof, had gekozen voor 6 weken van te voren om nog ff te kunnen chillen ;) dus afgelopen week een aantal series bij gekeken, bezig geweest met de adressenlijst voor het geboortekaartje, mijn bevalplan uitgeschreven en daarnaast begonnen aan het boek ‘positief over bevallen’ en gewoon af en toe lekker dutje doen, tv kijken of een gewoon boek lezen. Vandaag had mijn vriend een dagje vrij genomen en zijn we lekker gaan lunchen, naar de bouwmarkt geweest en nieuwe plantjes voor het balkon gekocht..

2 maanden geleden

Hier nog project babykamer. Verf zit op de muur. Nu de gordijnen nog, meubels in elkaar, decoreren, wasjes draaien en kast/commode inrichten

2 maanden geleden

Ik heb hier in me eerste week een geboorte bord gemaakt alleen nog aan de paal en haar naam erop en met me beste vriendin naar de bios geweest 😊 ga met me beste vriendin nog een baby gym zelf maken ik ga mijn. Oude hobbel paard nog opknappen wil met mijn moeder nog een babynestje maken genoeg op de planning dus tijd te kort denk ik 🙈😂

2 maanden geleden

Vandaag al m'n 4e week verlof, in de eerste 2 weken heb ik veel sociale dingen ondernomen. Lunchen, ontbijtjes buiten de deur en shoppen. De weken erna plande ik iets minder en heb ik in en rondom het huis vanalles gedaan. Afgelopen week heb ik het rustiger aan gedaan.. minder behoefte om mensen te zien. Grappig hoe je lichaam dat zo geleidelijk aangeeft.

2 maanden geleden

Ik heb al sinds 20 augustus verlof. De eerste paar dagen veel dingen ondernomen. Ik merk dat het nu steeds minder wordt en dat ik ook steeds minder zin heb om mensen te zien. Ik heb een peuter rondlopen dus op de dagen dat hij naar de opvang is probeer ik zoveel mogelijk rustig aan te doen. Ik heb veel last van mijn bekken en mijn buik staat al weken op ontzettende spanning. Erg oncomfortabel dus veel liggen en rustig aan doen!

2 maanden geleden

Sinds gisteren verlof en er is nog helemaal niks af. Dus ik ben de komende 6 weken nog wel zoet😅

2 maanden geleden

Reactie op Nover

Sinds gisteren verlof en er is nog helemaal niks af. Dus ik ben de komende ...
Heb ook een kind van 2,5 die momenteel ook heel veel aandacht vraagt dus vandaar

2 maanden geleden

Voorbereiding op het in geleid worden. Alles rustig inpakken en verder vooral vervelen en op de bank liggen

2 maanden geleden

Ik ben gestart met een master, oeps 😂 verder doet m’n nesteldrang z’n werk, dus ben veel aan het opruimen en regelen nog. Maar ook dagen dat ik echt even niet meer kan en gewoon neerplof op de bank. Ik ben blij als die hitte voorbij is zeg 😕

2 maanden geleden

Reactie op 26februari

Ik word vooral bezig gehouden door m'n zoontje van 1.5 🤣 De dagen dat hij ...
Zo gaat het bij mij ook. Mijn dochter is van 23/2/23 dus onze dagen zijn goed gevuld 😅

2 maanden geleden

Reactie op unknown2024

Ik ben gestart met een master, oeps 😂 verder doet m’n nesteldrang z’n wer ...
Woooow wat tof! Met welke master ben je begonnen?

2 maanden geleden

Wij zitten nog midden in de verbouwing dus ik probeer zo goed als kan alle spullen voor de baby toch klaar te zetten. Daarnaast nog een zoontje van 2,5 die me ook goed bezig houd! En moet zeggen dat mijn potje energie snel op is dus probeer ook echt om rustig aan te doen. (Lang leve het online shoppen 😅)

2 maanden geleden

Ik ga over 2 weken met verlof. Zal bestaan uit: Adressenlijst voor kaartjes updaten Huis schoonmaken (met hulp van familie) Babykamer verder inrichten Afspreken met vriendinnen Niksen / luieren / uitrusten Vriezer uitruimen zodat we maaltijden kunnen invriezen (heb ik nu geen ruimte voor)

2 maanden geleden

Reactie op HD2992

Zo gaat het bij mij ook. Mijn dochter is van 23/2/23 dus onze dagen zijn go ...
Herkenbaar. Onze dochter is van 27/12/2023. Toch wel heel anders als de eerste zwangerschap.

2 maanden geleden

Reactie op Chantal321

Herkenbaar. Onze dochter is van 27/12/2023. Toch wel heel anders als de eer ...
Oh heb je dan straks 10 maanden tussen de 2 kinderen? Onze dochter is van april 23, dus wij vullen onze dagen ook met zandbakken en Kinderboerderijen 😁