35 Reacties
2 maanden geleden
Ik word vooral bezig gehouden door m'n zoontje van 1.5 🤣
De dagen dat hij thuis is zijn hetzelfde als voorheen, ik ga er met hem op uit en doe het "normale" huishouden.
En 2 dagen per week gaat hij naar de opvang, die dagen gebruik ik om te rusten en nesteldrang-achtige klusjes te doen wat niet lukt met hem thuis. Verder gewoon genieten van de momenten met hem alleen en in het weekend met met z'n drieën🥰
2 maanden geleden
Ik ben nu een week met verlof, had gekozen voor 6 weken van te voren om nog ff te kunnen chillen ;) dus afgelopen week een aantal series bij gekeken, bezig geweest met de adressenlijst voor het geboortekaartje, mijn bevalplan uitgeschreven en daarnaast begonnen aan het boek ‘positief over bevallen’ en gewoon af en toe lekker dutje doen, tv kijken of een gewoon boek lezen. Vandaag had mijn vriend een dagje vrij genomen en zijn we lekker gaan lunchen, naar de bouwmarkt geweest en nieuwe plantjes voor het balkon gekocht..
2 maanden geleden
Ik heb hier in me eerste week een geboorte bord gemaakt alleen nog aan de paal en haar naam erop en met me beste vriendin naar de bios geweest 😊 ga met me beste vriendin nog een baby gym zelf maken ik ga mijn. Oude hobbel paard nog opknappen wil met mijn moeder nog een babynestje maken genoeg op de planning dus tijd te kort denk ik 🙈😂
2 maanden geleden
Vandaag al m'n 4e week verlof, in de eerste 2 weken heb ik veel sociale dingen ondernomen. Lunchen, ontbijtjes buiten de deur en shoppen. De weken erna plande ik iets minder en heb ik in en rondom het huis vanalles gedaan. Afgelopen week heb ik het rustiger aan gedaan.. minder behoefte om mensen te zien. Grappig hoe je lichaam dat zo geleidelijk aangeeft.
2 maanden geleden
Ik heb al sinds 20 augustus verlof. De eerste paar dagen veel dingen ondernomen. Ik merk dat het nu steeds minder wordt en dat ik ook steeds minder zin heb om mensen te zien. Ik heb een peuter rondlopen dus op de dagen dat hij naar de opvang is probeer ik zoveel mogelijk rustig aan te doen.
Ik heb veel last van mijn bekken en mijn buik staat al weken op ontzettende spanning. Erg oncomfortabel dus veel liggen en rustig aan doen!
2 maanden geleden
Ik ben gestart met een master, oeps 😂 verder doet m’n nesteldrang z’n werk, dus ben veel aan het opruimen en regelen nog. Maar ook dagen dat ik echt even niet meer kan en gewoon neerplof op de bank. Ik ben blij als die hitte voorbij is zeg 😕
2 maanden geleden
Wij zitten nog midden in de verbouwing dus ik probeer zo goed als kan alle spullen voor de baby toch klaar te zetten. Daarnaast nog een zoontje van 2,5 die me ook goed bezig houd!
En moet zeggen dat mijn potje energie snel op is dus probeer ook echt om rustig aan te doen. (Lang leve het online shoppen 😅)
2 maanden geleden
Ik ga over 2 weken met verlof. Zal bestaan uit:
Adressenlijst voor kaartjes updaten
Huis schoonmaken (met hulp van familie)
Babykamer verder inrichten
Afspreken met vriendinnen
Niksen / luieren / uitrusten
Vriezer uitruimen zodat we maaltijden kunnen invriezen (heb ik nu geen ruimte voor)
2 maanden geleden
Reactie op HD2992
Zo gaat het bij mij ook. Mijn dochter is van 23/2/23 dus onze dagen zijn go ...
Herkenbaar. Onze dochter is van 27/12/2023. Toch wel heel anders als de eerste zwangerschap.