35 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Kaastosti
Woooow wat tof! Met welke master ben je begonnen?
Orthopedagogiek!
2 maanden geleden
- De gewone huishoudelijke taken; Boodschappen doen, wassen draaien, schoonmaken, eten koken...
- papieren uitzoeken/administratie doen...
-babyboek bijwerken, foto's inplakken en stukken schrijven waar ik nog niet aan toe was gekomen...
- alles rondom de baby. Dus de uitzetlijst afwerken, wasjes doen en babykamer echt afmaken. (Nu eigenlijk net klaar met dit alles)
-Laatste items voor mezelf kopen (pyama, huispak, ondergoed etc voor bij en na de bevalling)
-Lijstje kraamkadoos opstellen...
-Dingen die nu nog even kunnen zoals schuur opruimen, onkruid wieden, jassen wassen, schoenen schoonmaken en oude jassen/schoenen wegdoen, kledingkast nog eens doorlopen, vriezers opschonen en herindelen, (keuken)kasten opruimen en herindelen en daarbij gelijk spullen voor de baby een plekje geven...
-boek lezen, uitslapen/uitrusten en een beetje op het forum snuffelen...
Ik maak ook steeds lijstjes met wat ik op een dag wil doen. Dat helpt me heel erg.
2 maanden geleden
Ik zal het helaas nooit weten, mijn verlof zou vandaag ingaan maar ben 5 dagen geleden bevallen! Had nog wel wat dingen op de planning staan, maar dat is er nooit van gekomen. Dus nu zal het ooit moeten gebeuren als we weer thuis zijn, komt vast helemaal goed! Beginnen met de belangrijke dingen heeft geholpen, de bevaltas was gelukkig net klaar haha.
2 maanden geleden
Reactie op Ir_ma
Wij hebben de badkamer en het toilet boven verbouwd 😅 niet perse een aanra ...
Herkenbaar! Zit in een huurappartement en heb de afgelopen weken een geplande renovatie moeten doorstaan. Zijn nu bijna een week klaar maar wat een ellende is dat geweest alles stof vrij te krijgen en dan die cementsluier 🫣 wel 3 x de badkamer/keuken/toilet tegels moeten schoonmaken.
2 maanden geleden
Wij hebben afgelopen week enveloppen en adresstickers voor de geboortekaartjes binnen gekregen. Dus die ga ik alvast voorbereiden + postzegels plakken ☺️ hoeven we na de bevalling alleen de kaart nog erin te schuiven!
En waarschijnlijk vandaag lekker baantjes zwemmen. Soms doe ik ook wel 1 a 2 afleveringen Nederland in beweging om een beetje soepel te blijven 🤪
Verder weer even mn series kijken en misschien nog verder in een boek 🙃
2 maanden geleden
De afgelopen twee weken alles voor de baby klaargezet, vluchtkoffer gepakt, enveloppen voor de geboorte geschreven, laatste baby was gedraaid en de keuken schoongemaakt en opgeruimd. Alle grote to do dingen die belangrijk waren gedaan. De aankomende 2 weken vooral lekker rustig aan doen, ik wil nog wat gaan bakken aankomende week die ik kan invriezen, het 9 maandenboek bijwerken en als ik er zin in heb vriendinnen die langs komen voor een theetje oid.
2 maanden geleden
Alle grote dingen in huis gedaan zoals de keuken schoonmaken en de badkamer. Gisteren begonnen met enveloppen schrijven en tussendoor lekker rustig aan doen..serie kijken of kleuren op nummer. Krijg van manlief nog een grote legoset om te doen🥰
2 maanden geleden
Reactie op marisje_luna
Alle grote dingen in huis gedaan zoals de keuken schoonmaken en de badkamer ...
kleuren en lego'en zijn ook super leuk dit doe ik ook 😍
19 dagen geleden
Reactie op Kaastosti
Oh heb je dan straks 10 maanden tussen de 2 kinderen?
Onze dochter is van ...
Oeps. 2022 bedoel ik. 1 jaar en 10 maanden dus.