7 Reacties
één maand geleden
Ik doe er een hydrofielwashandje op (droog) want hij plast toch wel wanneer hij zin heeft, koud doekje of niet😅 dit werkt voor ons tot nu toe nog het beste
één maand geleden
Reactie op Hagedoornbaby
Ik doe er een hydrofielwashandje op (droog) want hij plast toch wel wanneer ...
Heb je ook dat er echt meerdere hydrofiele doeken op een dag nat gemaakt wordt? Wij doen inderdaad ook een hydrofiele doek of een natte doek, wat we op dat moment in ons buurt hebben, want soms hebben we niet genoeg aan een doekje omdat het weleens voorkomt dat hij dan weer plast 😅 ik merk dat ik tijdsdruk voel als ik hem moet verschonen
één maand geleden
Reactie op sgok24
Heb je ook dat er echt meerdere hydrofiele doeken op een dag nat gemaakt wo ...
Ik doe een puppy pad op de verschoonmat, dat scheelt al super veel was, en zon washandje voorkomt dat wij eronder zitten, die puppypad , is meer zodat niet de hele verschoonmat of hydrofiele doeken eronder zitten, en zo loopt t niet naar zn kleertjes
één maand geleden
Voorbereiden is ook handig! Ik doe de nieuwe luier van tevoren alvast open vouwen en klaar leggen. Ook doekjes pak ik van tevoren en leg ik klaar voordat ik de luier die ze om heeft open maak. Dan doe ik snel een doekje erlangs(vieze luier ligt er nog onder) en dan snel de luier verwisselen.
(Bij jongetjes die schieten natuurlijk een straal omhoog) maar bij onze dame gaat het er vaak aan alle kanten langs ook als ze plast.
In het begin hebben we ook van de matjes eronder gehad vanuit kraampakket(had ik thuis niet nodig verder). En puppypads van de action hoorde ik.
één maand geleden
Bij de Action heb je baby watjes, die knippen we doormidden en leggen we erop mocht hij plassen 😅
We zitten nog steeds in de pampers 0. Kruidvat werkte voor ons niet. Was elke keer alles nat. Ook leggen we de nieuwe luier er vaak alvast onder (9 weken, gecorrigeerd 2 weken)
één maand geleden
Sowieso de nieuwe luier alvast onder de oude luier leggen, dan kan je deze bij het wisselen snel dichtdrukken.
één maand geleden
Bij ons werkt een koud vochtig doekje, zo onder de rand van de luier en even snel over z’n plassertje. Luier weer even dicht vouwen. Daarna verder gaan met verschonen. (Een doek werkt voor ons niet omdat hij zo bewegelijk is).
Qua luiers ervaarde wij het zelfde. Wij gebruikte al snel maat 2 van de Kruidvat ook al was meneer pas 3500 gram. Daarnaast uit een luiertaart de echte pampers gekregen, daarvan past hij nog gewoon maat 1. Het lijkt alsof de Kruidvat luiers niet “genoeg” plas op kunnen vangen ten opzichte van de pampers.