9 Reacties
15 dagen geleden
Ik verschoon hem voor de voeding snel, ook met alleen een plas luier. Want als we een hele avond niet verschonen dan lekt hij door, omdat de luier dan te vol zit ofzo. En als ik na de voeding merk dat hij gepoept heeft verschoon ik hem nog een keer extra. Bij een vies scheetje doe ik dat niet, je hoort bij ons wel duidelijk wanneer het een volle luier is en wanneer een vies scheetje. Oh en tijdens het verschonen leg ik er een schone luier onder zodat ik het heel snel kan verschonen, bijna nooit meer ongelukjes gehad.
15 dagen geleden
Mijn zoontje (vandaag 2 weken oud) is als prematuur geboren. Ik doe nu snachts als hij zich niet meld 4 uur er tussen laten en overdag hou ik wel de 3 uur aan. Ik geef de ene borst en daarna verschoon ik hem zodat hij wakker is en dan geef ik de andere borst. Ook vooral een beetje omdat we sinds gister thuis zijn en de ik wil weten wat zijn temperatuur doet aangezien het in het ziekenhuis 24 graden was
15 dagen geleden
Onze dochter word s'nachts 1x wakker voor de fles.
Ik verschoon haar altijd voor de fles aan..
Zij laat ook altijd wel merken als ze een plas of poep luier heeft..
Dus mocht ze s'nachts een keer huilen dan verschoon ik haar gewoon en slaapt ze daarna weer verder
En overdag net zo, ik controleer ook wel vaak even snel onder de romper door of het lijntje op de luier blauw is..
Als hij blauw is krijgt ze gewoon weer een schone luier
15 dagen geleden
Bij de eerste verschoonde ik elke voeding, nu bij de 2e verschoon ik alleen wanneer ze heeft gepoept. Ze krijgt om 22:00 dan de laatste luier en dan om 06:00 weer. Ze komt tussendoor 1 keer ‘s nachts. Ik merk bij haar geen rode billetjes. Ik denk dat je gewoon moet kijken hoe de huid van je kindje erop reageert. 🙂
14 dagen geleden
Ik moet verschonen anders is ze nat. Heb het geprobeerd omdat ze in de nacht Max 15 minuten drinkt en weer slaapt. Maar dan is ze in de ochtend helemaal nat. Ik doe vaak eerst verschonen maar soms is ze zo aan het huilen dat ik het even tussendoor doe. Kijken wat bij je kindje past 🙃
14 dagen geleden
Ik verschoon tijdens elke voeding gewoon… mijn kleine heeft altijd een plasluier dus moet ook wel. Voor mij is het heel simpel… ik zou zelf ook niet uren in een ondergeplaste onderbroek willen zitten, dus ik doe dat ook niet bij mijn kleine. Dit terwijl ik ook merk dat ze het wel stom vind omdat ze zo lekker warm ingepakt zat en dan van die natte doekjes voelt, maarja na een lekkere voeding is ze zo weer weg joh.