28 Reacties

3 dagen geleden

Hier op oliebasis zonder suiker van kruidvat eigen merk, geen problemen mee!

3 dagen geleden

Ja zeker! Wij hebben beide varianten van Kruidvat gebruikt en Davitamon. We merkte bij alle 3, gelijk binnen 1 dag al verschil. Veel meer huilen wat echt tot krijsen aan toe werd, buikkrampjes, gespannen vuistjes, onrust, keuteltjes / klei hoopjes al poep. Echt heel zielig om te zien / te ervaren. In alle gevallen, de druppels gegeven. Eerste dag kwam de onrust en de tweede dag al veel krampjes en het niet kunnen poepen / klei hoopjes persen. & heel veel krijsen!Dag 3 nog erger dan dag 2! Wij zijn gestopt! In flesvoeding zit ook al standaard wat vitamine D! Dit is voorlopig (ook volgens het CB nog genoeg) gaan het met een halfjaar weer proberen.

3 dagen geleden

Ik volg.. momenteel gestopt met vit K en D omdat ik nou niet goed weet wat de krampen veroorzaakt, maar de krampen zijn wel een stuk minder sinds ik gestopt ben ermee. Beide vitaminen van huismerk Kruidvat. Ik vraag me dus af welk merk minder krampen veroorzaakt?

3 dagen geleden

Reactie op 123babyhupsakee

Ik volg.. momenteel gestopt met vit K en D omdat ik nou niet goed weet wat ...
Ik gebruik ook vitaminen D van kruitvat. Ik ben echt radeloos en weet niet meer wat ik moet doen. Hij huilt zo veel. Ik sta echt op het punt maar het ziekenhuis te gaan. Hij huilt al 5 weken nonstop. Ik kan niet meer

3 dagen geleden

Ik gebruik vit D van Laveen en heb geen issues… tevreden baby over het algemeen
Ik gebruik ook vit D van Laveen, hele goede ervaringen. Onze zoon heeft er geen last van

3 dagen geleden

Hier gebruiken we de laveen vit D en K en geen last van krampjes of andere "nare" dingetjes

3 dagen geleden

Hier ook Laveen: eerst D+K en nu alleen D. Geen enkel probleem.

3 dagen geleden

Ja hier ook problemen met vit D! Heb die van vitakruid, is op basis van zonnebloemolie. Heb nu Laveen besteld, komt morgen binnen. Ben benieuwd hoe dat gaat 🤞🏼

3 dagen geleden

Reactie op Bellenblaas

Ja zeker! Wij hebben beide varianten van Kruidvat gebruikt en Davitamon. We ...
Welke gebruikte jij ? Die met water of olie

3 dagen geleden

Reactie op kaylee-Cherryll

Welke gebruikte jij ? Die met water of olie
Beide van t Kruidvat

3 dagen geleden

Geen slechte ervaringen, maar mijn tip is gebruik een vitamine D op oliebasis (wordt beter opgenomen). Wij gebruiken die van Laveen op olijfoliebasis. Zit verder geen rommel in.

3 dagen geleden

Ik gebruik ook vitaminen D van kruitvat. Ik ben echt radeloos en weet niet ...
Ah dat klinkt als erg veel. Misschien ligt het dan niet aan de vitamines maar is er een ander probleem.. ik zou zeker even langs cb gaan of elders hulp zoeken. Non stop huilen is niet okay, voor jullie als ouders ook niet te doen.

3 dagen geleden

Ik gebruik ook vitaminen D van kruitvat. Ik ben echt radeloos en weet niet ...
Gebruik of gebruikte ? Dan persoonlijk zou ik stoppen met vitamine D, mocht je al gestopt zijn dan even langs het CB / ZKH. Heel veel succes en sterkte!

3 dagen geleden

Reactie op Bellenblaas

Gebruik of gebruikte ? Dan persoonlijk zou ik stoppen met vitamine D, mocht ...
Ik ben heel internet afgegaan om te kijken wat het zou kunnen zijn. Consultatiebureau neemt het allemaal niet zo serieus. Gister dus gelezen dat het misschien wel aan de vitamine D kan liggen. Dus ben vandaag gestopt. Ik hoop zo erg dat dit de oorzaak was. Gisteren stond ik echt op het punt om naar het ziekenhuis te gaan😩 Hij huilt zo veel en slaapt bijna niet. We zijn zo moe ..

3 dagen geleden

Ik ben heel internet afgegaan om te kijken wat het zou kunnen zijn. Consult ...
Ik zou toch langs de huisarts gaan en een verwijzing voor de kinderarts vragen, of anders langs een osteopaat of kinderfysiotherapeut! Het zou kunnen zijn dat er gewoon "iets" niet lekker zit bij jullie kleintje, of dat er keer aan de hand is, sterkte iniedergeval ❤️ kan me voorstellen dat jullie ook echt op zijn

3 dagen geleden

Ik ben heel internet afgegaan om te kijken wat het zou kunnen zijn. Consult ...
Dan hoop ik zo dat het voor jullie ook de vitamine D is geweest & dat je binnen 2/3 dagen al verschil gaat merken! 🍀 bij de 3 dagen had onze kleine man vooral nog pijn bij het poepen & was hij verder echt heel rustig!

3 dagen geleden

Reactie op 123babyhupsakee

Ik volg.. momenteel gestopt met vit K en D omdat ik nou niet goed weet wat ...
Ik ben ook sinds een paar dagen gestopt met vitamine D en K van Laveen. Kindje is nu een stuk rustiger en heeft minder kramp. Ga vandaag wel weer beginnen met het geven van de vitamines, en als ik een verandering zie weet ik zeker dat het van die vitamines komt.

3 dagen geleden

Reactie op Lola1671

Ik ben ook sinds een paar dagen gestopt met vitamine D en K van Laveen. Kin ...
Zou je willen laten weten of je verschil merkt ??

2 dagen geleden

Reactie op Lola1671

Ik ben ook sinds een paar dagen gestopt met vitamine D en K van Laveen. Kin ...
Ik heb ook het idee dat mijn kindje onrustiger is na de druppels, Kruidvat geprobeerd en overgestapt op Laveen, nog steeds onrustig. Als ik het 2 dagen niet geef lijkt ze rustiger.. het cb zei dat ze nog nooit gehoord hadden van krampjes en onrustig door de vitamines…