24 Reacties

5 dagen geleden

Misschien Nutrilon content voeding proberen? Dit is met name voor hongerige baby’s.

5 dagen geleden

Och. Dit hadden wij ook met ons zoontje! Gewoon blijven geven waarvan jullie denken dat het nodig is. Na een bepaalde tijd wordt het weer stabiel en drinkt hij weer “gemiddeld”. Mocht het toch wat langer doorgaan dan dat je zelf wilt, zijn er ook kvs speciaal voor hongerige baby’s! :)

5 dagen geleden

Heee! Dit hebben wij ook met onze dochter. Wij hebben even in het ziekenhuis gelegen en daar is ons verteld dat de minimale intake 150xgewicht is, maar dat er ook een maximale intake is en dit is 180x gewicht. Dat is dus bij jou 698,4 dus je zit meer dat goed! En ik denk vooral dat je goed moet luisteren naar je eigen kindje! Geen zorgen 🥰

5 dagen geleden

Heee! Dit hebben wij ook met onze dochter. Wij hebben even in het ziekenhui ...
En dat je er soms overheen zit is zeker geen probleem lijkt me, hebben wij ook en ze doet het verder super !

5 dagen geleden

Ik kreeg te horen dat als het kort na de voeding is, dit geen honger hoeft te zijn. Het kan ook zuigbehoefte zijn.. je kan het proberen door een speentje te geven

5 dagen geleden

En dat je er soms overheen zit is zeker geen probleem lijkt me, hebben wij ...
Wilde net zeggen sommige dagen gaat hij hier wel overheen.. vandaag zit hij op de 780, gister 810... ga het dinsdag bij de kinderarts oojwel even navragen. Is jullie geen hongerige babyvoeding geadviseerd? Twijfel dat te gaan geven

5 dagen geleden

Reactie op Jr28

Ik kreeg te horen dat als het kort na de voeding is, dit geen honger hoeft ...
Vaak komt hij 1 a 2 uur na een voeding, weigert zijn speen echt keihard ... ik dacht eerst oon zuigbehoefte. Hij is max 30min af te leiden en dan wordt hij echt boos...

5 dagen geleden

Reactie op Danielle999

Vaak komt hij 1 a 2 uur na een voeding, weigert zijn speen echt keihard .. ...
Nee dan zou het ook geen zuigbehoefte zijn gok ik. Misschien volgende keer even vragen aan consultatie bureau?

5 dagen geleden

Reactie op Jr28

Nee dan zou het ook geen zuigbehoefte zijn gok ik. Misschien volgende keer ...
Ja dinsdag een afspraak, ook met de kinderarts dus ben benieuwd

5 dagen geleden

Wij hebben dit ook! Alleen is onze jongen nu 5,5 kilo en 6 weken. Ben erg benieuwd wat ze tegen jou zeggen, wil je dit laten weten?

5 dagen geleden

In het begin is het 150-200 ml per kg lichaamsgewicht per 24 uur. Afgelopen donderdag nog over gehad met de jeugdarts van het cb, onze dochter is namelijk ook zo hongerig en krijgt soms meer dan dat ze voor haar gewicht zou mogen hebben. Beter een gevoed kindje dan een kindje met honger laten huilen denk ik dan maar.. je zou inderdaad ook nog kunnen kijken naar de content variant, dat is speciaal voor hongerige kindjes. Advies is ook om therapeutisch te voeden, dan drinken ze wat rustiger over het algemeen.

5 dagen geleden

Reactie op Danielle999

Ja dinsdag een afspraak, ook met de kinderarts dus ben benieuwd
Misschien verborgen reflux?

5 dagen geleden

Wij hebben hierom Nutrilon content gehaald, dan konden we nog even terug naar 120cc inmiddels nu weer op 150, hij is net 6 weken oud.

5 dagen geleden

Reactie op Dominique96

Wij hebben dit ook! Alleen is onze jongen nu 5,5 kilo en 6 weken. Ben erg b ...
Doe ik!

5 dagen geleden

Reactie op LisaSanchez

In het begin is het 150-200 ml per kg lichaamsgewicht per 24 uur. Afgelopen ...
200ml.per kg komt meer in de buurt van zijn behoefte. Ik voed inderdaad al therapeutisch!

5 dagen geleden

Reactie op LauraLove

Misschien verborgen reflux?
Waarom denk je daaraan?

5 dagen geleden

Reactie op Hagedoornbaby

Wij hebben hierom Nutrilon content gehaald, dan konden we nog even terug na ...
Geef je die de gehele dag of alleen savonds? Overdag heeft hij een redelijk ritme hier

5 dagen geleden

Reactie op Danielle999

Geef je die de gehele dag of alleen savonds? Overdag heeft hij een redelijk ...
Elke voeding

5 dagen geleden

Reactie op Danielle999

Waarom denk je daaraan?
Mijn gedachte hiervoor was, omdat onze meid, 't smiddags met de fles van 16.00 heeft, en alleen die fles, mede door de krampjes die ze dan heeft en het persen komt het dan dus ook omhoog. Maar ook dan laat ze nog de honger signalen zien want drinken helpt tegen het branden, en met der speentje is ze weer stil, of bewegen voor de krampjes. Ik weet niet welke speen jullie gebruiken maar anders even aan de kinderarts vragen welke hun adviezen voor de vorm van de mond :)

5 dagen geleden

Mijn zoontje had dit ook was snel overgestapt op content voeding en deed het daar prima op! Je kindje zeker geen honger laten lijden hoor. Met mijn zoontje had ik continu cb tegen me want alles moest volgens het boekje maar daar had ik effe schijt aan. M’n dochtertje nu is ook wel hongerig maar doet het nog prima met normale voeding. Krijgt alleen ar voeding ivm reflux.