24 Reacties
5 dagen geleden
Klinkt echt alsof het over ons zoontje gaat. Hij is komende woensdag 3 weken oud. Krijgt nu 120cc. Drinkt dit soms wel leeg, soms niet, maar krijgt in ieder geval 100cc binnen per voeding. Ik vroeg me ook af of dit niet veel te veel is.
CB had gezegd dat als hij 120cc ging drinken hij zelfs wel 4 uur tussen de voedingen kon laten overdag, maar dat lukt hem niet. Hij komt altijd om de 3 uur of eerder. Vannacht ook weer drama. Elke 2 uur voeding. Dan komt hij zelfs uit op meer dan 8 voedingen per dag.
Ben heel benieuwd wat CB jou adviseert! Ik heb volgende week pas een afspraak.
Voeding voor hongerige baby’s is misschien ook nog wat om uit te proberen inderdaad…
5 dagen geleden
Reactie op Marjo2024.
Klinkt echt alsof het over ons zoontje gaat. Hij is komende woensdag 3 weke ...
Wij hebben/ hadden precies hetzelfde. De arts van het consultatiebureau bureau adviseerde ons om op een ander merk kunstvoeding over te gaan. We gebruikte Kruidvat maar hiervan was hij dus niet voldoende verzadigd . Hij is nu 6 weken en ik een inmiddels wel 4,5 /5,0 kilo. Hij laat nu overdag 3 uur tussen de flessen en s nachts rond de 4 tot 4,5 uur.
5 dagen geleden
CB geeft enkel richtlijnen en een berekening is een fijne houvast om te hebben… Maar vergeet niet dat je babytje een mensje is en elk persoon is anders. Soms heb jij toch ook meer honger dan op andere momenten? Ik doe het ook niet meer precies volgens berekening. Mijn zoontje slaapt veel beter nu hij meer krijgt dan wat er voor hem berekent is. Kennelijk heeft hij het toch nodig.
5 dagen geleden
Reactie op mirenwi1991
Wij hebben/ hadden precies hetzelfde. De arts van het consultatiebureau bur ...
Welke voeding gebruiken jullie nu? Wij gebruiken nutrilon