10 Reacties

vorige week

Ik vrees dat je daar niets aan kan doen, maar ik zou wel een doorverwijzing vragen naar de kno arts. Misschien ook even met je huisarts overleggen over de aankomende vluchten?

vorige week

Reactie op Elisa124

Ik vrees dat je daar niets aan kan doen, maar ik zou wel een doorverwijzing ...
Ja zij weet daarvan en zag het als extra reden voor toch een kuur weer. Helaas zal een verwijzing te lang duren (vermoed ik). Maar zal er morgen in ieder geval even achteraan bellen

vorige week

Hogere dosering antibiotica vragen en doorverwijzing naar KNO arts. En reisverzekering checken voor het geval dat je moet annuleren.
Hier ook een ‘orenkindje’. Ik zou in ieder geval antibiotica preventief meenemen, voor het geval hij op vakantie last krijgt. En daarnaast even goed neusspray via de huisarts gebruiken (tijdelijk), daar voorkom je hopelijk al veel mee. Zeker net voordat je gaat vliegen, was bij ons de tip.
Hier ook een orenkindje. Ons zoontje heeft al buisjes gekregen van de KNO arts. Had al 3x antibiotica gekregen maar het hielp allemaal niet. Ik zou preventief antibiotica meenemen en na de vakantie een verwijzing vragen voor naar de KNO arts. Sommige kindjes zijn er echt gevoelig voor.

5 dagen geleden

Sinds September heeft mijn zoontje ook al 5x een oorontsteking gehad waarvoor 2x Antibiotica. Zijn nu bij de KNO arts geweest en hij gaat idd buisjes krijgen, omdat er vocht achter zn trommelvlies blijft zitten en bij iedere verkoudheid is het daardoor weer raak. Zou adviseren om ook een verwijzing te vragen naar de KNO. Ze kijken dan ook naar keel en neus amandelen. Als er bij je zoontje ook nog vocht achter de trommelvliezen zit kan vliegen wel een pijnlijke kwestie worden.. misschien even checken van te voren bij de Huisarts?

5 dagen geleden

Hier ook oorontsteking, 2x verschillende antibiotica gehad en werkte niet. Uiteindelijk bij kno geweest (bergman) schoongemaakt en antibiotica oordruppels gekregen. Die 8 dagen gedruppeld en nu is het weg! KNO arts zei dat oordruppels het beste zouden helpen en dat is nu ook mijn ervaring.

4 dagen geleden

Reactie op lottelux

Hier ook oorontsteking, 2x verschillende antibiotica gehad en werkte niet. ...
Bergman clinics? Kon je daar snel terecht?

4 dagen geleden

Reactie op MiniMaatje

Bergman clinics? Kon je daar snel terecht?
Ja via huisarts doorverwezen en kon binnen 2 dagen terecht!

3 dagen geleden

Mijn zoontje is na 4 keer een oorontsteking in nog geen 3 maanden doorverwezen naar de KNO arts. Hij heeft nu buisjes gekregen en lijkt zijn werk te doen. Hij heeft nog wel een keer een ontsteking gehad maar is nu te verhelpen met alleen oordruppels. Dus mijn tip, naar de KNO arts!