364 Reacties

één maand geleden

Ik ben vandaag 40+1 en word met 40+6 gestript, heb aangegeven bij verloskundige dat ik niet over de 42 weken wil lopen dus mocht ze er voor die tijd nog niet zijn word ik ingeleid, tot die tijd gaan we gewoon door met strippen🤰🏼

één maand geleden

Hier ook vandaag 41w maandag weer afspraak int zkh staan voor strippe en vanuit daar kijken we weer verder. Ik wil anders met 42+2 ballon en 42+3 inleiding baby daarvoor wil ik eigg nog niet ingeleid worden😬

één maand geleden

Ik ook 40+6 vandaag! Straks de tweede strip poging, hoop zo dat deze de boel op gang gaat brengen… 🤞🏽

één maand geleden

Hier ook alweer 40+4. Bij m'n eerste zoontje beviel ik pas met 41+3 dus heb nog niet echt goede hoop dat het snel gaat gebeuren 😅 ik wil heel graag thuis bevallen dus een inleiding wil ik tot de 42 weken echt niet.. maandag word ik met 41 weken gestript als dit kan dus fingers crossed 🤞🏻

één maand geleden

Ik ging er al vanuit dat ik over de 40 heen zou gaan. Ik doe mijn dagelijkse dingen (waar ik energie voor heb) en verder probeer ik veel te ontspannen. Verder doe ik eigenlijk niks om het (potentieel) een handje te helpen. Volgende week met nagenoeg 41 wk kan ik gestript worden als ik dat zou willen. Ik overweeg het wel, aangezien ik echt liever niet wil inleiden (en sowieso niet voor 42 wk).

één maand geleden

Goedemorgen. hier het zelfde 40+6, ik ben het wachten ook moe ze hebben me woensdag proberen te strippen maar helaas had ik nog geen cm en was m’n baarmoedermond na achter en niet week, nu wordt ik zondag ingeleid doormidden van een ballon, maar hoop natuurlijk dat die als nog vandaag of morgen komt, met m’n eerste dochter was ik bevallen met 40+1

één maand geleden

Hier ook 40+4 en ik word vandaag voor de 2de keer gestript. Mijn lichaam is op en heb allemaal lichamelijke klachten ( gelukkig niet iets schadelijks voor de baby ) Ik had wel al 1 cm dinsdag maar het zet gewoon nog niet door …. Ik word anders woensdag ingeleid in het ziekenhuis bij 41+2

één maand geleden

Hier inmiddels 40+5 en ook nog steeds niks… Als dit zo blijft zondag of maandag eerste strip poging :(

één maand geleden

41+3 vandaag. Geduld is redelijk op. Besloten om tot zondag te wachten, anders dan vliezen breken.

één maand geleden

Hier 41+1 vandaag, vanmiddag ctg.. wil ook het liefst zo lang mogelijk afwachten.. wel afgesproken met eigen verloskundige dat ze maandag probeert te strippen ben dan 41+4 en eventueel later nog vliezen doorprikken zodat we een inleiding voor kunnen zijn. Beviel bij de andere kids met 41.0 en 40.0

één maand geleden

41+4 vandaag. Ook hier het geduld en vertrouwen bijna op. Zondag staat een afspraak in het ziekenhuis om te bespreken wat we maandag gaan doen (dan 42 wk)

één maand geleden

Vandaag 40+1. Mijn lichaam begint echt wel pijn te doen. Rug, staartbeen en harde buiken door volle blaas steeds. Ben echt moe van het afwachten. M’n eerste zoontje is geboren met 40+2. Ik hoop dat het dit keer ook zo is😭. Besloten ook dat ik tot dinsdag wacht en anders laten strippen. Mijn lichaam kan het zwaarte niet meer aan. Ook omdat mijn zoontje van 14 maanden ZO hecht aan mij is en gewoon niet van mij af wilt wat heel erg voor mij vermoeiend is.

één maand geleden

Hier 40+4 nu, bij m’n eerste ben ik bevallen bij 40+2 Hopelijk komen onze kleintjes snel!

één maand geleden

Vandaag precies 40 weken. Helemaal klaar ermee vannacht wel 3 uur lang buikpijn gehad maar uit eindelijk niks. Donderdag gaan ze proberen te strippen dan ben ik 40+6. Hopen dat ze daarvoor al komt.

één maand geleden

Wordt elke ochtend teleurgesteld wakker (ja denk toch dat het snachts gebeurd ofzo) Woensdag bij 40+3 gestript Gister avond 40+4 mijn slijmprop verloren Met veel hoop gaan slapen, maar helaas no baby. Vandaag dus 40+5, zondag bij 41 weken weer strippen. Ik doe alles wat jij ook doet behalve het wandelen want heb enorme bekkenpijn (al weken) dus dat gaat helaas niet. Maar meiden, elke dag dat we niet bevallen is wel een dag dichterbij de bevalling! 🤍🤞🏽

één maand geleden

Vandaag 40+4. Helemaal geen probleem! Ik voel me goed, de baby doet t goed. Wat extra tijd om werk af te ronden, met m’n dochtertje door te brengen en te slapen. Heerlijk!

één maand geleden

Vandaag 40.2. Ik ben moe, pijn met lopen. Ik drink vrouwenmantel thee. En probeer wel in beweging te blijven. Maar t wachten duurt zo lang 😭😒 Ik heb met 41.1 afspraak met de gynaecoloog om inleiding te bespreken. Mijn eerste zoon is geboren met 41.1 spontaan.

één maand geleden

Hier 40+3. Net controle gehad bij verloskundige. Ze had even gevoeld en voelde dat het wel al soepel is. Ze verwacht dat het dit weekend gaat gebeuren. Als niet, maandag strippen en dinsdag naar ziekenhuis voor CTG. Ik vind het heel spannend allemaal.. Van m'n eerste met 39+5 spontaan bevallen, dus had dat nu ook verwacht, maar helaas..

één maand geleden

40+1 trek het al weken niet meer. Gewicht van die enorme buik is niet te dragen. Bekken doet intens veel pijn en langer dan 10 minuten lopen is al weken niet mogelijk. Hevige verhuizing achter de rug rond 35 weken en sindsdien zo intens vermoeid dat ik het gewoon niet in heb kunnen halen. Sinds gisteren een mentale knop om waardoor ik ook alleen nog maar kan janken. Maandag word ik met 40+4 gestript. Hopelijk meldt hij zich netjes voor die tijd

één maand geleden

Reactie op SandyJR

Wordt elke ochtend teleurgesteld wakker (ja denk toch dat het snachts gebeu ...
Ah ja ik heb ook elke ochtend die teleurstelling! Had gisteravond wel echt krampen en ook eigenlijk de hele nacht een beetje een menstruatie-achtige zeurkramp in mijn onderbuik en rug, maar het zet allemaal niet echt door. Fysiek gaat het bij mij helemaal prima, maar mentaal zit ik er wel een beetje doorheen. Ik kan om huilen om niks en ga me steeds meer zorgen maken om de baby, terwijl ik rationeel echt wel weet dat dat nergens voor nodig is. Ik hoop dat het strippen morgen (dan ben ik precies 41 weken) resultaat gaat hebben. Zo niet probeer ik het maandag nog een keer en anders woensdag naar het ziekenhuis voor vliezen breken en indien nodig een ballon. Ik word nu ook steeds zenuwachtiger voor de bevalling, terwijl ik een week geleden nog dacht: “laat maar komen!”. Het vertrouwen dat mijn lichaam weet wat het moet doen, neemt gewoon af. Zo irritant. En normaal ben ik helemaal niet zo’n zenuwpees, dus ik irriteer me ook echt mateloos aan mezelf🫥