364 Reacties

één maand geleden

Zondag komen ze nog een keer langs voor strippen poging 2 🤞🏼 Eventueel vl ...
Maandag ook poging 2 in de ochtend. Naja eigenlijk 3. Heb dinsdag middag al afspraak voor ballon staan en woensdag inleiden. Ben dan 41+2. Mijn bloeddruk is ook iets aan de hogere kant en ziekenhuis is snel vol waar ik heen wil. Ben er niet bang voor maar wil natuurlijk liever dat het gewoon begint.

één maand geleden

Precies 41+1 vandaag en inmiddels 4 keer gestript met geen resultaat en gisteren een voetreflexmassage gedaan. Dat was wel fijn, maar was niet de oplossing die ik zocht. Voor maandag heb ik een controle bij het ziekenhuis staan en het plannen van de inleiding. Ik hoop dat het daarvoor vanzelf komt🙏. Ondertussen bereid ik me mentaal voor op een eventuele inleiding.

één maand geleden

Helaas vannacht weer niets op gang gekomen, al vind ik het deze keer niet zo erg want ben niet fit. Ik heb ook maandag een controle in het ziekenhuis en dan plannen we inleiding voor (hoogstwaarschijnlijk) woensdag. Ik voel zo weinig dus ik ga alvast uit van een inleiding.

één maand geleden

40+3 en ik word straks gestript. Bloeddruk zit op randje inleiden dus fingers crossed! Al weken gerommel maar zet steeds niet door…

één maand geleden

Vandaag 40+4, mag over een uurtje bellen om te vragen of ze tijd hebben om te strippen (2e keer). Hopelijk is er geen bevalling bezig en kunnen ze weer strippen. Vooral dan de hoop dat het deze keer meer doet. En anders maandag afspraak in het ziekenhuis voor controles en alles bespreken, merk echt dat ik op ben.

één maand geleden

Hier is het doorgezet! Gisterenavond om 21:10 is onze zoon geboren 🩵🩵

één maand geleden

Reactie op anoniem666

Hier is het doorgezet! Gisterenavond om 21:10 is onze zoon geboren 🩵🩵
Gefeliciteerd!!

één maand geleden

Vandaag 40+2. Geen enkel teken dat hij komt. Afgelopen week bij de controle overgehad om dinsdag (40+5) en eventueel donderdag (41) te strippen. Nu zit ik te twijfelen om dat te laten doen of bij 41 weken te laten inleiden. Willen toch sowieso in het ziekenhuis bevallen. Wat zouden jullie doen?

één maand geleden

Reactie op Mari31

Vandaag 40+2. Geen enkel teken dat hij komt. Afgelopen week bij de controle ...
Ik laat maandag ook strippen (dan 40+6) hopelijk niet nodig en komt m’n baby gewoon dit weekend!Maar meer als soort voor stapje op eventueel later in de week inleiden! Valt altijd te proberen dacht ik :) Als je geen ontsluiting hebt kan strippen sowieso niet, dus ik heb zoiets van ik zie het wel of het misschien een duwtje geeft!

één maand geleden

Reactie op Robsa

Vandaag 40+4, mag over een uurtje bellen om te vragen of ze tijd hebben om ...
Hier 40+6 en net voor 2e keer gestript, hopelijk doet het wat! Wij gaan inderdaad ook volgende week over op inleiding dus hopelijk meldt ze zich voor de tijf

één maand geleden

Ik had donderdag niet de stagiaire moeten laten strippen. Net verloskundige langs gehad en baarmoedermond was dus nog niet helemaal verstreken, dus ze kon niet strippen... 🙃

één maand geleden

Reactie op Mari31

Vandaag 40+2. Geen enkel teken dat hij komt. Afgelopen week bij de controle ...
Ik heb geen ervaring met strippen, maar hoor uit mijn omgeving dat het geen fijne ervaring is. Wellicht kun je jezelf die besparen door gelijk voor ballonnetje te gaan? En de grote vraag aan jezelf; wat voelt voor jou goed? :)

één maand geleden

Reactie op Robsa

Ik had donderdag niet de stagiaire moeten laten strippen. Net verloskundige ...
He jeetje, wat vervelend voor je zeg.. Was er geen supervisie bij?

één maand geleden

Reactie op RS97

He jeetje, wat vervelend voor je zeg.. Was er geen supervisie bij?
Jawel, maar die had niet gevoeld. Nu had ze wel de baarmoedermond een beetje gemasseerd in de hoop zo wat los te maken.

één maand geleden

Met 41+4 nog huilend op de bank bij de verloskundige, ik was zo moe maar wilde eigenlijk echt niet laten inleiden. Zij gekeken of ze kon strippen maar baarmoeder lag nog helemaal gekanteld. 41+5 gewandeld, pannenkoeken gebakken en just dance gedaan en een kwartier later begonnen de weeen en ben ik heel fijn thuis bevallen 💙

één maand geleden

41+1.. eerste strip poging gehad rond 18.00 had 2-3cm. Tot uur of 02.00 pijn en weeen gehad, nu al uren niks….

één maand geleden

Reactie op Robsa

Ik had donderdag niet de stagiaire moeten laten strippen. Net verloskundige ...
Pfff ben je ook mooi klaar mee...

één maand geleden

Reactie op Noli

Met 41+4 nog huilend op de bank bij de verloskundige, ik was zo moe maar wi ...
Wat mooi zeg! Gefeliciteerd. Hier 41 en nog aan het wachten, hoop dat ze spontaan komt!

één maand geleden

40+6 nog steeds niks 😔

één maand geleden

Reactie op anoniem666

Pfff ben je ook mooi klaar mee...
Jaa, ben blij dat ik vanaf morgen de controles in het ziekenhuis heb. Merk dat ik fysiek en mentaal helemaal op begin te raken. Ik slaap op zich prima, maar mijn bekken zijn zo pijnlijk en ik begin er mentaal echt doorheen te zitten omdat ik dus helemaal niks meer kan.