364 Reacties

23 dagen geleden

Ik probeer vooral enorm in mijn eigen bubbel te blijven, ik vertrouw erop dat de kleine komt wanneer zij er klaar voor is. ze heeft het fijn in mijn buik. Maar hoe graag ik wil dat het moment zich aandient… echt enorm. Geduld is een schone zaak maar dat is enorm lastig

23 dagen geleden

Vandaag 41+1 en nog geen tekenen. Gister inwendig onderzoek gehad, geen ontsluiting dus kon ze niet strippen. Vond het onderzoek niet echt een pretje, bloedde ook direct. Nu wil ze maandag opnieuw proberen als hij van het weekend niet uit zich zelf komt. Twijfel daar nog wel over, omdat we dinsdag afspraak hebben voor inleiding.

23 dagen geleden

Hebben jullie ook last van vermoeidheid zo op het laatst? Had er eerder geen last van maar zo vanaf 39 en een halve week weer steeds echt moe (maar op zich wel redelijk slapen)

23 dagen geleden

Inmiddels 40.2, afgelopen 2 dagen heel erg moe en vooral geen zin in mensen en drukte om mij heen. Merk het aan mijn hormonen. Afgelopen nacht heel onrustig krampen, last van mijn darmen. Vandaag de hele dag een beetje onregelmatige krampen.. En nu.. indalingswee steken van onder. waar blijven die weeën die ik nodig heb.. 😒 pff die laatste loodjes vallen mij zwaar..

23 dagen geleden

Gaan jullie ook twijfelen aan of je lichaam dit zelf überhaupt wel kan? 40+5 vandaag, zou het allemaal wel goed gaan 🥲 Ik vind het mentaal ook pittig, en idd ook moee ik probeer positief te blijven.

23 dagen geleden

Reactie op Preggopreggo

Gaan jullie ook twijfelen aan of je lichaam dit zelf überhaupt wel kan? 40+ ...
Ja! Ik had echt goede hoop en vertrouwen dat hij zelf komt maar met elke dag die verstrijkt raak ik dat toch een beetje kwijt 🙈🤦🏻‍♀️

23 dagen geleden

Hier 41 weken, vandaag soort van gestript (had 1 cm), maar echt goed strippen kan eigenlijk pas vanaf 2 cm natuurlijk. Hoop dat het wel wat doet… Maandag weer een afspraak voor strippen. Hoop zo dat de bevalling dit weekend begint! Ben m’n geduld inmiddels ook wel kwijtgeraakt… 😅

23 dagen geleden

Reactie op Preggopreggo

Ik ben ook 40+5. Toch gek want dat is precies het gemiddelde voor een eerste kind! Er is nog niets aan de hand. Maar toch voelt dat zo. 😑 Inderdaad met elke dag die verstrijkt weer minder zelfvertrouwen... Misschien laten we ons gekmakend door alle verhalen van andere vrouwen? Ik weet het niet 🥲

23 dagen geleden

Reactie op Preggopreggo

Ik heb dat ook wel. Het maakt een beetje moedeloos. Alsnog wel normaal dat ze iets later komen. Ik hoor het zo vaak. Wel echt pittig. Mijn vk zegt elke keer dat ze er toch echt vanuit gaan dat het niet lang meer duurt. En dat de kans dat ze vanzelf zich meldt echt nog steeds veel groter is. Ik vind het lastig om daar vertrouwen in te hebben.

23 dagen geleden

Aan de ene kant heb ik het volle vertrouwen dat ze vanzelf komt, het duurt gewoon wat langer. Aan de andere kant vraag ik mij soms af of ik wat fout doe: Ben ik te gespannen wellicht, beïnvloedt dat haar komst? Stom is dat he, dat die gedachten er dan insluipen? 🥲

22 dagen geleden

Ik heb zo’n vlekkeloze zwangerschap gehad en kan nog zoveel dat ik me soms afvraag of m’n lichaam niet te sterk is ofzo. Stom hè 😅

22 dagen geleden

Reactie op INhockey

Ik heb zo’n vlekkeloze zwangerschap gehad en kan nog zoveel dat ik me soms ...
Ooooo ik herken dit zo! Kon en kan alles nog, dat ik inderdaad ook denk; komt de baby wel? Gaat het niet te goed allemaal?

22 dagen geleden

Reactie op INhockey

Heel herkenbaar hoor!! Hier ook gehoopt dat hij vanzelf zou komen (en eerder dan nu), maar gisteren soort van gestript (te weinig ontsluiting dus echt strippen kon niet) en vanavond terug voor een ballon ... Ben 41+6 vandaag dus zal toch iets geholpen worden, voel me nog super goed en ook de kleine doet het nog fantastisch ☺️ dus heel dubbel allemaal, maar heb er alle vertrouwen in dat dit ook gewoon lekker z'n gangetje blijft gaan

22 dagen geleden

Reactie op INhockey

Ik heb dit ook! Soms lijkt het gewoon onwerkelijk en denk ik.. ga ik überhaupt nog wel bevallen? En dan denk ik weer misschien houdt die gedachte het wel tegen. Wat het mentaal met je doet he 🫣

22 dagen geleden

Reactie op rietje132

Heel herkenbaar hoor!! Hier ook gehoopt dat hij vanzelf zou komen (en eerde ...
Spannend! Dan is het echt bijna zo ver 🥰

22 dagen geleden

Elke avond laatste periode.. zou het vannacht dan toch eindelijk gaan gebeuren? Voel ik al wat? 😂😌. Ook als ik ‘s nachts moet plassen, voel ik wat?? Nee ok :(

22 dagen geleden

Reactie op Preggopreggo

Elke avond laatste periode.. zou het vannacht dan toch eindelijk gaan gebeu ...
Heeeel herkenbaar ja 😅

22 dagen geleden

Reactie op Preggopreggo

Elke avond laatste periode.. zou het vannacht dan toch eindelijk gaan gebeu ...
Om gek van te worden hè, ik wil best nog even wachten maar zou het zo fijn vinden om te weten dat het überhaupt uit zichzelf gaat beginnen.. 🫣 en vooral als je iets voelt en het weer weg gaat.. 😅 mindf..

22 dagen geleden

Morgen 41 weken 😅🙋🏻‍♀️ vannacht flinke menstruatie krampen gehad maar sinds vanochtend nergens meer last van. Maandag naar de vk en dan evt strippen.. Elke avond is de kleine mega beweeglijk maar dat zegt ook niks meer 😂

22 dagen geleden

Hebben jullie de slijmprop al wel verloren? Hoeft niet altijd hoor, dat weet ik. Maar daar let ik ook telkens op, alleen ook die is er niet 😂