364 Reacties
22 dagen geleden
Reactie op Krullenbolletje
Hebben jullie de slijmprop al wel verloren? Hoeft niet altijd hoor, dat wee ...
Same! Bij elke keer naar de wc hoop ik op die befaamde slijmprop en dat is heeel vaak ondertussen 😂 hier is nog geen druppel bloed of iets van een slijmprop…
22 dagen geleden
Reactie op Krullenbolletje
Hebben jullie de slijmprop al wel verloren? Hoeft niet altijd hoor, dat wee ...
Ik dacht hem twee weken geleden in stukken verloren te zijn. Sindsdien niks meer van gezien 😂
22 dagen geleden
Reactie op elinemetbaby
Ik dacht hem twee weken geleden in stukken verloren te zijn. Sindsdien niks ...
Dat geeft ook echt valse hoop!
22 dagen geleden
Reactie op Preggopreggo
Dat geeft ook echt valse hoop!
Haha beetje wel, maar ik ging vlak daarna naar de vk en die haalde bijna haar schouders op. Want "ok, ja, dat zegt eigenlijk niets" 🤷😂 Dus enige hoop die er was, was snel verdwenen!
21 dagen geleden
Reactie op rietje132
Vandaag gaat het toch echt gebeuren op precies 42 weken😀😀 zojuist vliezen ...
Spannend succes! 🍀🤞 een prachtige dag om van een lief klein mannetje te bevallen ☀️
21 dagen geleden
Vandaag 41+4 al 2x gestript niks geholpen. Voel me zelf super goed nog en met de baby gaat het ook goed al 2x onderzoek in het ziekenhuis gehad. Als ik woensdag niet ben bevallen worden me vliezen gebroken en dan moet ik bevallen. Maar jeetje wat voel ik een druk om maar te moeten bevallen voor de 42 weken meer hier last van?
21 dagen geleden
Reactie op Sabrinaam
Vandaag 41+4 al 2x gestript niks geholpen. Voel me zelf super goed nog en m ...
Als je nog langer door wil mag je dat zelf beslissen toch?
21 dagen geleden
Hoe is het hier met de wachtenden? Ik had gisteren echt een jankdag, voelde me zo moedeloos, verdrietig en doodmoe... Vandaag (precies 41 weken!) maar weer wat moed bij elkaar geschraapt. Het duurt niet lang meer! 🤞
21 dagen geleden
Reactie op Sabrinaam
Vandaag 41+4 al 2x gestript niks geholpen. Voel me zelf super goed nog en m ...
Ik snap wat je zegt, ik vind het ook een soort jammer dat die 42 weken grens er is. Wil haar zo graag de tijd geven om op haar tempo te komen maar ik wil ook geen extra risico lopen door te ver over tijd te gaan.
Vandaag weer gecontroleerd maar nog steeds geen optie om te strippen. Dinsdag onderzoek in het zkh en gesprek over inleiden. En zo blijven we wachten 🫠
21 dagen geleden
Reactie op highupabove
Hoe is het hier met de wachtenden? Ik had gisteren echt een jankdag, voelde ...
Ik snap je helemaal! Ik heb vandaag een jankdag 😅. Komt denk ik vooral omdat ik al 2 nachten amper geslapen heb, denk toch een beetje vanwege de spanning en omdat ik zo graag wil dat de bevalling spontaan begint. Slaaptekort helpt niet echt mee… Nu 41+2.
21 dagen geleden
Vandaag 41+1. Inmiddels 2 x gestript. Daarna slijmprop verloren en als sinds zaterdagochtend 02:30u (voor) weeën. Sommige moet ik echt wegpuffen. Hierdoor ook al 2 nachten amper geslapen. Het zet allemaal niet door en ben nu al dood op! Ik hoop zo dat dit snel doorzet 😥 mentaal wordt het nu ook wel zwaar….
21 dagen geleden
Reactie op maria26971
Ik snap je helemaal! Ik heb vandaag een jankdag 😅. Komt denk ik vooral omd ...
Hier ook vandaag! Ben vooral echt gesloopt terwijl ik opzich nog redelijke nachten maak. Denk dat het mentale stukje heel vermoeiend is stiekem.
Dit weekend ook nog eens de bonus kids over de vloer dus erg rustig is het sowieso niet 😅
19 dagen geleden
Gefeliciteerd iedereen!
Hier nog steeds in de wacht stand 😐. Ben ik ondertussen de enige of zijn er nog meer? 🙈
41+2 en gister niet stripbaar. 😐 Is wel gebruikelijk bij een eerste kindje zei ze. Nu vandaag afwachten en dan morgen controle in zkh en ballon laten plaatsen. Konden tot uiterlijk vrijdag daarmee wachten maar ben wel een beetje klaar met afwachten 🙈.
19 dagen geleden
Reactie op INhockey
Gefeliciteerd iedereen!
Hier nog steeds in de wacht stand 😐. Ben ik onder ...
Je bent zeker niet de enige!
Ik ben inmiddels 41+3, al 3 keer gestript, maar de baby vindt het blijkbaar nog heerlijk daarbinnen!
Wij mogen tot uiterlijk zaterdag (42 weken) afwachten of het nog spontaan komt en anders inleiden.
Maar ik blijf hoop houden, want m'n eerste kindje is met 40+6 spontaan gekomen, dus m'n lichaam weet blijkbaar wel hoe het moet.