364 Reacties

19 dagen geleden

Hier ook nog in wachtstand! Wel iets minder ver dan jij, nu 40+5. Vind het steeds spannender worden. Zondagnacht veel gerommel, overdag niks aan de hand en vannacht eigenlijk wel teleurgesteld dat er niet meer gerommeld is... Ben benieuwd hoe het verder gaat

19 dagen geleden

Hier ook wachtend! 41+2 en gisterochtend gestript maar er gebeurt nog niets. Woensdag weer een poging. 🙏 Oh wat is dat wachten zwaar...

19 dagen geleden

Ben er ook nog! 41+4! Niet stripbaar en nog altijd geen enkele kramp gevoeld. Straks onderzoek in het ziekenhuis en een gesprek. Voor nu heb ik het idee om te wachten tot vrijdag (42w) met evt inleiden. Ik wil haar zo graag de kans geven om zelf te komen. 🥺

19 dagen geleden

40+5 hierzo, twee keer gestript inmiddels maar weinig effect. Moeten al wel een afspraak inplannen bij het ziekenhuis terwijl ik zo erg hoop dat het alsnog spontaan gebeurt thuis . Moeilijk om te ontspannen en los te laten als je toch al vanalles in gang moet zetten voor als het niet vanzelf gaat

19 dagen geleden

Het is toch wat allemaal hè. Nooit gedacht dat ik zo laat zou bevallen 🙈. We maken in ieder geval optimaal gebruik van ons verlof 😅 Trekken jullie je ook terug in je eigen cocon of ligt dat aan mij? Ik heb weinig behoefte aan andere contacten momenteel en elke keer hetzelfde te moeten zeggen

19 dagen geleden

Het is fijn dat er meerdere mama’s zijn die met zoveel geduld moeten wachten. Ook fijn dat jullie zelf de keus nog hebben om te wachten met inleiden. Had dat zelf ook echt nog gehoopt. Zo fijn als je kindje zelf gewoon komt! De waitinggame gaat door! De pillen geven veel harde buiken maar zit verder vast aan het terrein van het ziekenhuis. We maken idd goed gebruik van ons verlof 😂 2 weken verlenging 🥳 en ik was ook nog 6 wk van te voren gestopt hihi 🤭

19 dagen geleden

Reactie op Preggopreggo

Het is fijn dat er meerdere mama’s zijn die met zoveel geduld moeten wachte ...
Wat voor pillen krijg je nu? En zijn ze met reden bang voor infectie of kan dat iedereen overkomen? En nu dus wachten tot je kindje komt of uiteindelijk wel opwekkers e.d.?

19 dagen geleden

Reactie op INhockey

Wat voor pillen krijg je nu? En zijn ze met reden bang voor infectie of kan ...
Sorry niet duidelijk verhaal! In de nacht van zo op ma zijn m’n vliezen gebroken. Daarna zijn er 0 weeen gekomen. Vanochtend getoucheerd en m’n baarmoedermond ligt zo ver naar achter daar konden ze met heel veel moeite bij komen en alles zit nog pot dicht. Normaal zouden ze een ballon plaatsen dat is het meest effectief maar dat mag blijkbaar niet als je vliezen zijn gebroken. Dus ik moet tabletjes slikken daar wordt het allemaal weker van maar duurt blijkbaar langer en je mag niet naar huis want voor en na het innnemen moet je aan de ctg. Ik krjjg pas als de baarmoedermond week is, weeenopwekkers. Het kan nog even duren. Dus maak je geen zorgen, pas als je vlies langer gebroken is maken ze zich zorgen over infectie gevaar.

19 dagen geleden

Reactie op Preggopreggo

Sorry niet duidelijk verhaal! In de nacht van zo op ma zijn m’n vliezen g ...
Oh jeetje dat lijkt me ook onzeker! Houd je het een beetje vol? Hier morgen naar het zkh voor controle en evt ballon. Ben er nu wel echt klaar voor en klaar met het wachten maar blijft spannend. Bonus kids zouden er ook nog zijn vanaf morgen maar heb wel overlegd met m’n partner dat het back up plan (oppas) wrs wel in werking moet worden gesteld 🙈. Lees namelijk dat veel mama’s na het plaatsen al last hebben van krampen, en ik heb geen zin om daar in m’n eentje mee te zitten. Spannend

19 dagen geleden

Reactie op INhockey

Oh jeetje dat lijkt me ook onzeker! Houd je het een beetje vol? Hier morge ...
Ooh echt zeker spannend!! Goed dat je alles geregeld hebt wbt de kinderen. Kan ook echt zomaar hard gaan. Je hebt ook echt lang en geduldig gewacht 😊 Hier heb ik na een dagje harde buiken denk ik ook opeens echt iets wat op weeen gaat lijken, terwijl ze hebben gezegd dat die tabletjes vaak niet heel veel doen. Ik wacht het nog heel even af en roep anders straks een vk erbij. Heb m’n man naar huis gestuurd zodat hij nog een nachtje goed kan slapen haha maar ben echt bang dat ik hem zo weer hierheen moet bellen. Spannend allemaal! Succes morgen 🤞🤞🤞

18 dagen geleden

Spannend allemaal he! Ik kan inmiddels me bijna niet meer omdraaien in bed van de pijn in m'n schaambot. Echt zooo klaar voor jou, kleintje... Kom nou 😭

18 dagen geleden

Ben inmiddels 41+5… Verloskundige net geweest om te kijken of ze mn vliezen kan breken, maar helaas nog steeds maar 1 cm ontsluiting. Straks naar het ziekenhuis voor een ballonnetje en dan morgenochtend inleiding. Echt spannend 😳

18 dagen geleden

Had zelf een afspraak staan voor vrijdag inleiden maar nu bellen ze dat het liever morgen al kan. Moet zeggen dat ik mij nu totaal overrompeld voel terwijl het maar 1 dag scheelt. Ik mag nee zeggen maar ik weet het echt even niet wat ik wil en moet doen 🥲

18 dagen geleden

Reactie op elinemetbaby

Had zelf een afspraak staan voor vrijdag inleiden maar nu bellen ze dat het ...
Als het je zo overrompelt en je hebt liever nog een dagje om je mentaal voor te bereiden, zou ik vast houden aan je punt. Het lijkt mij ook heel gek als ze opeens zouden bellen om het de dag erna al te doen, is toch een mentale voorbereiding.

18 dagen geleden

Reactie op bellooo

Als het je zo overrompelt en je hebt liever nog een dagje om je mentaal voo ...
Ah bedankt voor je reactie! Ik denk dat je groot gelijk hebt en ik gewoon aangeef om de originele afspraak aan te houden..

18 dagen geleden

Nou net de ballon geplaatst maar bleek dat ik (te) weinig vruchtwater heb dus ik moet toch blijven vannacht en morgen aan het filmpje tijdens de bevalling.. Meteen na plaatsen wel last van de ballon, vervelende menstruatieachtige pijn Helaas mag m’n partner niet blijven en zit ik met meerdere op een kamer dus ik hoop dat ik nog wat kan slapen vannacht

18 dagen geleden

Sterkte, medestrijders! 💪 Ik ben zojuist voor de tweede keer gestript en heb 4 cm ontsluiting. Dus verder met frisse moed!

17 dagen geleden

Nou vanochtend gecheckt of de ballon eruit kon. Helaas nog niet 😐😣. Hopelijk zometeen nog een keer checken en dan wel geluk. Heb echt veel kramp van de ballon en paracetamol helpt niet voldoende. Wat een klote ding zeg Wilde eerst de bevalling zo natuurlijk mogelijk laten doen maar sta nu toch een stuk meer open voor een ruggenprik. Kom op lichaam laat me niet in de steek en kom a.u.b. op gang met ontsluiting 😫

17 dagen geleden

Reactie op INhockey

Nou vanochtend gecheckt of de ballon eruit kon. Helaas nog niet 😐😣. Hopel ...
Oh wat ellendig! Hoe kan het toch zó anders lopen dan je denkt he... Levenslessen 2.0, iets met controle loslaten 🥲 het kost me moeite. Sterkte daar, je bent niet de enige in nerveuze wachtstand!! 🤞

17 dagen geleden

Vandaag 41 weken, strippoging is mislukt want ik heb nog geen ontsluiting. Wat een domper... zaterdag poging 2 en volgende week intake bij het ziekenhuis. Hopelijk meldt ze zich zelf dit weekend 🤞